[ sulge aken ]

Elulookirjeldus (CV)
1.Eesnimi Kalev
2.Perekonnanimi Kaarna
3.Töökoht sihtasutus Archimedes
4.Ametikoht IRC võrgustiku ja EUREKA programmi konsultant
5.Sünniaeg 03.07.1978 (päev.kuu.aasta)
6.Haridus • Tartu Ülikooli turunduse doktorant (2004-)
• Tartu Ülikooli Magister Artium kraad majanduses (2001-2004)
• Studeerinud Šveitsi kõrgkoolis EPFL koostamaks magistrikursust Eesti tootmisettevõtete juhtidele (2004)
• Läbinud Washington State University e-õppe kursuse “Viimased arengud piirangute juhtimises”, mille sisuks uuendused kaasaegsete probleemianalüüsi, tootmisjuhtimise ja projektijuhtimise tehnikate praktilises rakendamises (2004)
• Zernike Groupi poolt Hollandis läbi viidud Tartu Ülikooli tulevaste lektorite treeningul osaleja (2003)
• Läbinud Washington State University “Piirangute juhtimine” e-õppe kursuse (piirangute teooria analüüsitehnikate rakendamine) (2000)
• Aastased õpingud Oglethorpe University’s (Atlanta, USA) (1999-2000). Läbisin strateegilise juhtimise, ettevõtluse ja finantsjuhtimise kursused
• Tartu Ülikooli ettevõttemajanduse bakalaureus (1996- 2001). Erialadeks turundus ja finantsjuhtimine
7.Teenistuskäik Alates 2002 sihtasutus Archimedes
8.Teaduskraad • Magister Artium kraad majanduses
• Ettevõttemajanduse bakalaureus
9.Teaduskraadi välja
andnud asutus, aasta
• Tartu Ülikool, 2004
• Tartu Ülikool, 2001
10.Tunnustused • EuroFaculty stipendium õpinguteks magistratuuris. 2001 ja 2002
• Herman reisistipendium sõiduks Viini, et esineda turundusalasel konverentsil ettekandega, 2001
• Väljavalitud autor Pärnu Konverentside turunduskonverentsi raames toimunud esseevõistlusel “Positsioneerimine ja branding”, 2002
• Georgia Rotary klubi stipendium õppimaks õppeaastal 1999-2000 Oglethorpe ülikoolis
11.Teadusorganisatsiooniline
ja –administratiivne
tegevus
• 2005.a. kevadsemestril koos A.Tasaga kursuse "Projektijuhtimine" läbiviimine

• Bakalaureuse- ja diplomitööde juhendamine alates 2003.a.

• 2003. a. kevadsemestril koos A. Libliku ja S.Kasendiga kursuse “Strateegilised juhtimissüsteemid” läbiviimine.

• Turundusalased loengud TÜ majandusteaduskonna turunduse eriala tudengitele ja Avatud Ülikooli õppuritele. (alates 2002.a.)

• Kaasatud projekti töötamaks välja Master of Technology programmi Tallinna Tehnika Ülikoolis. Projekti kestvus 2003-2005.
12.Juhendamisel kaitstud
väitekirjad
13.Teadustöö põhisuunad innovatsioon, kommertsialiseerimine, piirangute teooria rakendamine, väärtuspõhine turundus äriturgudel
14.Jooksvad grandid
15.Teaduspublikatsioonid

Kaarna, K. Probleemid uute juhtimiskontseptsioonide kasutusele võtmisega – 20 aastat piirangute teooria rakendamist. Eesti Majandusteadlaste Seltsi seminari artiklid. Kääriku 2.-3. aprill. Ilmub 2005.a.

M. Miljan, Kaarna, K. Hinnakujundamise strateegiatest turunduses. Eesti ettevõtluse perspektiivid Euroopa Liidus, III teadus- ja koolituskonverentsi ettekanded-artiklid, Pärnu, 28-29.jaanuar 2005. Tallinn: Mattimar OÜ, 2005, lk.128-130

Kaarna, K., Miljan, M. Making better decisions: conflict resolution using TOC and TRIZ. 5th Annual International Conference on Conditions of Sustainable Development: New Challenges and Prospects, Riga: Banking Institutions of Higher Education, 2004

Kaarna, K., Miljan, M. Solving Financial Dilemmas of Enterprises. Proceedings of International Scientific Conference Finance in EU Accession Countries: Experiences and Solutions. Tartu: University of Tartu, 2004, lk. 81-90

Kaarna, K., Miljan, M. Paremate otsuste tegemine. Piirangute teooria lähenemine. Ettevõttemajandus Eestis ja Euroopa Liit. I teadus- ja koolituskonverentsi ettekanded-artiklid, Pärnu: Tartu Ülikool, 2003, lk.56-72

Kaarna, K., Miljan, M. Applying Theory of Constraints in Tactical and Strategic Management. Proceedings of Accounting and Companies’ Performance Management conference. Tartu: University of Tartu, 2002, pp.75-88

Aak, L., Kaarna, K., Larimo, J. Miljan, M. Implementing Brand Valuation and Theory of Constraints in Marketing Management. Two Estonian Cases. – Proceedings of the 9th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe. Vienna: Wirtschaftsuniversität Wien, 2001, pp. 77-92

viimati muudetud: 04.08.2005

Curriculum Vitae (CV)
1.First Name Kalev
2.Surname Kaarna
3.Institution Archimedes Foundation
4.Position consultant of IRC network and EUREKA program
5.Date of birth 03.07.1978 (day.month.year)
6.Education • University of Tartu doctoral student (since 2004)
• Magister Artium degree in economics from University of Tartu (2001-2004)
• Internship in Switzerland in EPFL (Lausanne) in order to develop a master degree level course for Estonian managers of production companies
• E-learning course "Contemporary Topics in Theory of Constraints" from Washington State University. Content of the course was modern developments in problem analysis techniques, production management, and project management (2004)
• Participated in training of Zernike Group in Netherlands (Gröningen). The purpose was to train future lecturers of University of Tartu.(2003)
• E-learning course "Constraint Management" from Washington State University (USA) about applying problem analysis and solving techniques (2000)
• Full academic year in Oglethorpe University (Atlanta, USA) (1999-2000). Studied strategic management, entrepreneurship and finance
• Undergraduate degree from University of Tartu in business administration (1996- 2001). Majoring in marketing and finance
7.Research and
professional experience
Since 2002 Archimedes Foundation
8.Academic degree • Magister Artium degree in economics
• Undegraduate degree in business administration
9.Dates and sites of
earning the degrees
• University of Tartu, 2004
• University of Tartu, 2001
10.Honours/awards • EuroFaculty scholarship for graduate stidies at 2001 and 2002
• Herman travel scholarship for making a presentation at Vienna marketing conference, 2001
• One of the three awarded authors of essey contest of Pärnu marketing conference "Positioning and Branding", 2002
• Georgia Rotary club scholaship for studying one academic year at Oglethorpe University, 1999
11.Research-administrative
experience
• Teaching with A.Tasa a course "Project Management" in University of Tartu, spring 2005

• Supervising undergraduate and diploma research work since 2003 in University of Tartu

• Teaching with A. Liblik and S.Kasendi a course “Strategic Management Systems" in University of Tartu, spring 2003

• Giving marketing lectures to undergraduate and Open University students in University of Tartu, since 2002

• Participating in development of Master of Technology program in Tallinn Technical University, 2003-2005
12.Supervised dissertations
13.Current research program innovation, commercialisation, implementation of Theory of Constraints, value-based marketing on business-to-business markets
14.Current grant funding
15.List of most important publications

Kaarna, K. Probleemid uute juhtimiskontseptsioonide kasutusele võtmisega – 20 aastat piirangute teooria rakendamist. Eesti Majandusteadlaste Seltsi seminari artiklid. Kääriku 2.-3. aprill. Ilmub 2005.a.

M. Miljan, Kaarna, K. Hinnakujundamise strateegiatest turunduses. Eesti ettevõtluse perspektiivid Euroopa Liidus, III teadus- ja koolituskonverentsi ettekanded-artiklid, Pärnu, 28-29.jaanuar 2005. Tallinn: Mattimar OÜ, 2005, lk.128-130

Kaarna, K., Miljan, M. Making better decisions: conflict resolution using TOC and TRIZ. 5th Annual International Conference on Conditions of Sustainable Development: New Challenges and Prospects, Riga: Banking Institutions of Higher Education, 2004

Kaarna, K., Miljan, M. Solving Financial Dilemmas of Enterprises. Proceedings of International Scientific Conference Finance in EU Accession Countries: Experiences and Solutions. Tartu: University of Tartu, 2004, lk. 81-90

Kaarna, K., Miljan, M. Paremate otsuste tegemine. Piirangute teooria lähenemine. Ettevõttemajandus Eestis ja Euroopa Liit. I teadus- ja koolituskonverentsi ettekanded-artiklid, Pärnu: Tartu Ülikool, 2003, lk.56-72

Kaarna, K., Miljan, M. Applying Theory of Constraints in Tactical and Strategic Management. Proceedings of Accounting and Companies’ Performance Management conference. Tartu: University of Tartu, 2002, pp.75-88

Aak, L., Kaarna, K., Larimo, J. Miljan, M. Implementing Brand Valuation and Theory of Constraints in Marketing Management. Two Estonian Cases. – Proceedings of the 9th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe. Vienna: Wirtschaftsuniversität Wien, 2001, pp. 77-92

last updated: 04.08.2005

[ sulge aken ]