[ sulge aken ]
Elulookirjeldus (CV) | ||
1. | Eesnimi | Roman |
2. | Perekonnanimi | Kallas |
3. | Töökoht | Tallinna Ülikooli Kasvatusteadusteteaduskond |
4. | Ametikoht | dotsent |
5. | Sünniaeg | 18.01.1969 (päev.kuu.aasta) |
6. | Haridus | 1997-2002 Tallinna Pedagoogikaülikooli Eesti filoloogia osakonna doktoriõpe 2000-2001 A.Herzeni nim. Venemaa Riikliku Pedagoogikaülikooli aspirantuur (kasvatusteaduste erialal) 1993-1996 Tallinna Pedagoogikaülikooli Eesti filoloogia osakonna magistriõpe 1986-1993 Tallinna Pedagoogikaülikooli Eesti filoloogia osakonna õpingud erialal eesti keele ja kirjanduse õpetaja vene koolis |
7. | Teenistuskäik | 2002 - Tallinna Pedagoogikaülikooli kasvatusteaduste teaduskonna dotsent 2001-2002 Sillamäe Majanduse ja Juhtimise Instituudi eesti keele ja Estica õppetooli dotsent 1999-2000 Rahvusvaheline Sotsiaalteaduste Rakenduslik Kõrgkool LEX, eesti keele õppetooli juhataja 1997-1999 Tallinna Pedagoogikaülikooli eesti kirjanduse õppetooli doktorant, vabakutseline tõlkija, õppekirjanduse autor 1995-1996 Haabersti Vene Eragümnaasiumi eesti keele ja kirjanduse õpetaja |
8. | Teaduskraad | filoloogiadoktor kirjandusteaduse alal pedagoogikakandidaat |
9. | Teaduskraadi välja andnud asutus, aasta |
Tallinna Pedagoogikaülikool, 2003 A.Herzeni nim. Venemaa Riiklik Pedagoogikaülikool, 2001 |
10. | Tunnustused | 2001 - Eesti Vabariigi Haridusministeeriumi tänukiri Eesti õppekirjanduse arendamise eest 2004 - Tallinna Pedagoogikaõlikooli rektori tänukiri üliõpilaste teadustööde eduka juhendamise eest |
11. | Teadusorganisatsiooniline ja –administratiivne tegevus |
|
12. | Juhendamisel kaitstud väitekirjad |
Irina Golikova, MA, 2004, juh. Roman Kallas. Tolerantsuse kujundamine ühiskonnaõpetuse tunnis eksperimentaalse õppevahendi kasutamise näitel. Tallinna Pedagoogikaülikool Natalia Kond, MA, 2004, juh. Roman Kallas. Hariduskvaliteedi juhtimise mudeli loomine. Tallinna Pedagoogikaülikool |
13. | Teadustöö põhisuunad | Kultuuridevaheline kommunikatsioon koolihariduses, eesti keele ja kirjanduse õpetamise traditsioon Eesti Vabariigi rahvusvähemustele |
14. | Jooksvad grandid | |
15. | Teaduspublikatsioonid |
Kallas, R. Context as a social-cultural dimension of teacher education. The 2nd International Conference of Journal of Teacher Education and Training and UNESCO network "Sustainable Development, Culture and Education". Tallinn Peagogical University (CD). Каллас, Р. Межкультурное образование в культурно-образовательном пространстве Эстонии. - Русский язык как иностранный: Теория. Исследования. Практика. РГПУ им. А.Герцена. С.-Петербург. Kallas,R. 2003 Eesti kirjanduse õpetamise traditsioon XX sajandi vene õppekeelega koolis. Tallinna Pedagoogikaülikool. Humanitaarteaduste dissertatsioonid. Tallinn, 68 lk. Kallas, R. Õpimotivatsioon eesti kirjanduse õpetamisel vene õppekeelega koolide vanemates klassides. - Eesti ja eestlased võrdlevas perspektiivis. Kultuuridevahelisi uurimusi XX sajandi lõpust. Tartu Ülikooli Kirjastus. lk. 262-270. Каллас, Р. 2002 Социально-педагогические и методические аспекты изучения эстонской литературы в школах Эстонии с русским языком обучения. Jaan Tõnissoni Instituut. Tallinn, 198 lk. |
viimati muudetud: 07.08.2005
Curriculum Vitae (CV) | ||
1. | First Name | Roman |
2. | Surname | Kallas |
3. | Institution | Tallinn University Faculty of Educational Sciences |
4. | Position | associated professor |
5. | Date of birth | 18.01.1969 (day.month.year) |
6. | Education | 1997-2002 Tallinn Pedagogical University Department of Estonian Philology, PhD-studies 2000-2001 A.Herzen State Pedagogical University of Russia, PhD-studies (specialisation - Pedagogy) 1993-1996 Tallinn Pedagogical University Department of Estonian Philology MA-studies 1986-1993 Tallinn Pedagogical University Faculty of Philology Department of Estonian Philology (specialisation - teacher of Estonian language and literature in Russian school) |
7. | Research and professional experience |
2002- Tallinn Pedagogical University, Faculty of Educational Sciences associated professor 2001-2002 Sillamäe Institute of Economy and Management Department of Estonian Language and Estica, associated professor 1999-2000 International University of Social Sciences LEX, Chair of the Department of Estonian Language 1997-1999 Tallinn Pedagogical University, doctoral studies, translator, author of teaching materials 1995-1996 Haabersti Russian Private Upper-Secondary School, teacher of Estonian language and literature |
8. | Academic degree | PhD - specialisation on Literature Sciences PhD - specialisation on Pedagogy |
9. | Dates and sites of earning the degrees |
Tallinn Pedagogical University, 2003 A.Herzen State Pedagogical University of Russia, 2001 |
10. | Honours/awards | 2001 - award issued by the Ministry of Education for the development of Estonian teaching materials 2004 - award issued by the rector of Tallinn Pedagogical University for the successful supervision of the students researches |
11. | Research-administrative experience |
|
12. | Supervised dissertations |
Irina Golikova, MA, 2004, superv. Roman Kallas. Tolerantsuse kujundamine ühiskonnaõpetuse tunnis eksperimentaalse õppevahendi kasutamise näitel. Tallinna Pedagoogikaülikool Natalia Kond, MA, 2004, superv. Roman Kallas. Hariduskvaliteedi juhtimise mudeli loomine. Tallinna Pedagoogikaülikool |
13. | Current research program | Multikulturalism in school education, the tradition of teaching Estonian Language and Literature for minorities |
14. | Current grant funding | |
15. | List of most important publications |
Kallas, R. Context as a social-cultural dimension of teacher education. The 2nd International Conference of Journal of Teacher Education and Training and UNESCO network "Sustainable Development, Culture and Education". Tallinn Peagogical University (CD). Каллас, Р. Межкультурное образование в культурно-образовательном пространстве Эстонии. - Русский язык как иностранный: Теория. Исследования. Практика. РГПУ им. А.Герцена. С.-Петербург. Kallas,R. 2003 Eesti kirjanduse õpetamise traditsioon XX sajandi vene õppekeelega koolis. Tallinna Pedagoogikaülikool. Humanitaarteaduste dissertatsioonid. Tallinn, 68 lk. Kallas, R. Õpimotivatsioon eesti kirjanduse õpetamisel vene õppekeelega koolide vanemates klassides. - Eesti ja eestlased võrdlevas perspektiivis. Kultuuridevahelisi uurimusi XX sajandi lõpust. Tartu Ülikooli Kirjastus. lk. 262-270. Каллас, Р. 2002 Социально-педагогические и методические аспекты изучения эстонской литературы в школах Эстонии с русским языком обучения. Jaan Tõnissoni Instituut. Tallinn, 198 lk. |
last updated: 07.08.2005
[ sulge aken ]