[ sulge aken ]
Elulookirjeldus (CV) | ||
1. | Eesnimi | Moonika |
2. | Perekonnanimi | Teppo |
3. | Töökoht | Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, MRI Loodusteaduste didaktika lektoraat |
4. | Ametikoht | Teadur (0,5) |
5. | Sünniaeg | 23.08.1979 (päev.kuu.aasta) |
6. | Haridus | 2004 – Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, bioloogia ja maateaduste hariduse doktoriõpe 2001 – 2004 Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, MSc bioloogia didaktika erialal 1997 – 2001 Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, loodusteaduste (bioloogia, keemia, geograafia, terviseõpetuse, loodusõpetuse) õpetaja põhikoolis 1986 – 1997 Jõgeva Gümnaasium |
7. | Teenistuskäik | 2005 – Tartu Miina Härma Gümnaasium, loodusõpetuse ja inimeseõpetuse õpetaja 2004 – Tartu Ülikool, MRI Loodusteaduste didaktika lektoraat, teadur (0,5 k) 2004 – 2005 Tartu Kunstigümnaasium, loodusõpetuse ja füüsika õpetaja 2003 – 2004 Tartu Ülikool, MRI Loodusteaduste didaktika lektoraat, projektijuht (0,5 k) 2001 – 2004 Tartu Tamme Gümnaasium, loodusõpetuse ja keemia õpetaja |
8. | Teaduskraad | MSc (bioloogia didaktika) |
9. | Teaduskraadi välja andnud asutus, aasta |
Tartu Ülikool, 2004 |
10. | Tunnustused | |
11. | Teadusorganisatsiooniline ja –administratiivne tegevus |
Kuuluvus organisatsioonidesse: ESERA (European Science Education Research Association) liige aastast 2005 IOSTE (International Association of Science and Technology Education) liige aastast 2004 EKL (Eesti Keemiaõpetajate Liidu) liige aastast 2002 |
12. | Juhendamisel kaitstud väitekirjad |
|
13. | Teadustöö põhisuunad | Loodusteadusliku hariduse relevantsuse mudel Eesti õpilaste jaoks ja seda mõjutavad faktorid |
14. | Jooksvad grandid | Sihtfinantseerimine teadusteemal „Loodusteadusliku hariduse relevantsuse kontseptsioon ja relevantsust mõjutavad tegurid üldhariduskoolis“ (2003-2007) – täitja; ETF grant „STL filosoofia evalveerimine: konstruktivistliku õpetamisviisi mõju õpilaste sotsiaal-teadusliku põhjendamisoskuse kujunemisele loodusteaduslikes õppeainetes“ (2003-2005) – täitja; EU projekti Comenius 3.2 (DONAP) Systematic Professional Development through Science Teacher Education Modules – SySTEM 2001-2005 - täitja; KIK „Mikromeetodi kasutamise võimaluste tutvustamine eri vanuseastmete loodusainete õpetajatele õpilaste keskkonnateadlikkuse tõstmiseks uurimusliku lähenemisviisi rakendamisega koolis“ 2005 - täitja. |
15. | Teaduspublikatsioonid |
Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). 9. klassi õpilaste huvid loodusteaduste õpetamisel. Kogumikus „Loodusainete õpetamisest koolis I osa“, toimetaja I. Henno. Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 63-67. Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). Mida õppida ROSE (The Relevance of Science Education) projektist? Kokkuvõte uurimusest Eestis. Teppo, M. Rannikmäe, M. (2005). Possibilities for Making School Science Relevant for Students. Proceedings of the ESERA 2005 Conference on „Contribution of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science“. Barcelona, Spain, p.1566-1569. Teppo, M., Rannikmäe, M., Holbrook, J. 2005. Bridging the gap between research and practice - what do teachers find useful from a research report? Journal of Science Education. (in press) Teppo, M., Rannikmäe, M. (2004). Relevant science education in the eyes of 9th grade students. Proceedings of IOSTE XIth Symposium on “Science and Technology Education for Diverse World – dilemmas, needs and partnership“. Lublin, Poland, 219-220. Rannikmäe, M., Holbrook, J., Chisman, D., Teppo, M. (2003). How education-industry partnership (EIP) can make education relevant for students. Proceedings of ICASE 2003 World Conference on Science and Technology Education “Increasing the Relevance of Science and Technology Education for All in the 21st Century”. Penang, Malaysia, 577-580. Teppo, M., Rannikmäe, M. 2003. Increasing the Relevance of Science Education – Student Preferences for Different Types of Teaching Scenarios. Journal of Baltic Science Education, 2 (4), 49-61. |
viimati muudetud: 07.10.2005
Curriculum Vitae (CV) | ||
1. | First Name | Moonika |
2. | Surname | Teppo |
3. | Institution | University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Science Didactics Department |
4. | Position | Researcher (0,5) |
5. | Date of birth | 23.08.1979 (day.month.year) |
6. | Education | 2004 – University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, PhD student 2001 – 2004 University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, MSc in biology didactics 1997 – 2001 University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Diploma in Science Teacher in Basic School 1986 – 1997 Jõgeva Gymnasium |
7. | Research and professional experience |
2005 – Tartu Miina Härma Gymnasium, science and health teacher 2004 – University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Science Didactics Department, researcher 2004 – Tartu Art Gymnasium, science and physics teacher 2003 – 2004 University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Science Didactics Department, project manager 2001 – 2004 Tartu Tamme Gymnasium, science and chemistry teacher |
8. | Academic degree | MSc (biology didactics) |
9. | Dates and sites of earning the degrees |
University of Tartu, 2004 |
10. | Honours/awards | |
11. | Research-administrative experience |
Membership: ESERA (European Science Education Research Association) (since 2005) IOSTE (International Association of Science and Technology Education) (since 2004) EACT (Association of Estonian Chemistry Teachers) (since 2002) |
12. | Supervised dissertations | |
13. | Current research program | Evaluation of the model of relevant science education for Estonian students and the factors influencing it |
14. | Current grant funding | Ministry of Education, basic funding, “Towards a Philosophy of Relevance in Science Education and Factors Influencing its Operationalisation” (2003-2007) in collaboration with Tallinn Pedagogical University - member of research team; ESF „ Evaluating the STL philosophy: the influence of constructivist instruction on students` learning of socio-scientific reasoning in science (2003-2005) - member of research team; EU project Comenius 3.2 (DONAP) (2001-2005) Systematic Professional Development through Science Teacher Education Modules - SySTEM 2005 - member of research team; EIC “Using inquiry based microscience experiments for rising students environmental literacy” (2005) - member of research team. |
15. | List of most important publications |
Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). 9. klassi õpilaste huvid loodusteaduste õpetamisel. Kogumikus „Loodusainete õpetamisest koolis I osa“, toimetaja I. Henno. Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 63-67. Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). Mida õppida ROSE (The Relevance of Science Education) projektist? Kokkuvõte uurimusest Eestis. Teppo, M. Rannikmäe, M. (2005). Possibilities for Making School Science Relevant for Students. Proceedings of the ESERA 2005 Conference on „Contribution of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science“. Barcelona, Spain, p.1566-1569. Teppo, M., Rannikmäe, M., Holbrook, J. 2005. Bridging the gap between research and practice - what do teachers find useful from a research report? Journal of Science Education. (in press) Teppo, M., Rannikmäe, M. (2004). Relevant science education in the eyes of 9th grade students. Proceedings of IOSTE XIth Symposium on “Science and Technology Education for Diverse World – dilemmas, needs and partnership“. Lublin, Poland, 219-220. Rannikmäe, M., Holbrook, J., Chisman, D., Teppo, M. (2003). How education-industry partnership (EIP) can make education relevant for students. Proceedings of ICASE 2003 World Conference on Science and Technology Education “Increasing the Relevance of Science and Technology Education for All in the 21st Century”. Penang, Malaysia, 577-580. Teppo, M., Rannikmäe, M. 2003. Increasing the Relevance of Science Education – Student Preferences for Different Types of Teaching Scenarios. Journal of Baltic Science Education, 2 (4), 49-61. |
last updated: 07.10.2005
[ sulge aken ]