[ sulge aken ]

Elulookirjeldus (CV)
1.Eesnimi Moonika
2.Perekonnanimi Teppo
3.Töökoht Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, MRI Loodusteaduste didaktika lektoraat
4.Ametikoht Teadur (0,5)
5.Sünniaeg 23.08.1979 (päev.kuu.aasta)
6.Haridus 2004 – Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, bioloogia ja maateaduste hariduse doktoriõpe
2001 – 2004 Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, MSc bioloogia didaktika erialal
1997 – 2001 Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, loodusteaduste (bioloogia, keemia, geograafia, terviseõpetuse, loodusõpetuse) õpetaja põhikoolis
1986 – 1997 Jõgeva Gümnaasium
7.Teenistuskäik 2005 – Tartu Miina Härma Gümnaasium, loodusõpetuse ja inimeseõpetuse õpetaja
2004 – Tartu Ülikool, MRI Loodusteaduste didaktika lektoraat, teadur (0,5 k)
2004 – 2005 Tartu Kunstigümnaasium, loodusõpetuse ja füüsika õpetaja
2003 – 2004 Tartu Ülikool, MRI Loodusteaduste didaktika lektoraat, projektijuht (0,5 k)
2001 – 2004 Tartu Tamme Gümnaasium, loodusõpetuse ja keemia õpetaja
8.Teaduskraad MSc (bioloogia didaktika)
9.Teaduskraadi välja
andnud asutus, aasta
Tartu Ülikool, 2004
10.Tunnustused
11.Teadusorganisatsiooniline
ja –administratiivne
tegevus
Kuuluvus organisatsioonidesse:
ESERA (European Science Education Research Association) liige aastast 2005
IOSTE (International Association of Science and Technology Education) liige aastast 2004
EKL (Eesti Keemiaõpetajate Liidu) liige aastast 2002
12.Juhendamisel kaitstud
väitekirjad
13.Teadustöö põhisuunad Loodusteadusliku hariduse relevantsuse mudel Eesti õpilaste jaoks ja seda mõjutavad faktorid
14.Jooksvad grandid Sihtfinantseerimine teadusteemal „Loodusteadusliku hariduse relevantsuse kontseptsioon ja relevantsust mõjutavad tegurid üldhariduskoolis“ (2003-2007) – täitja;
ETF grant „STL filosoofia evalveerimine: konstruktivistliku õpetamisviisi mõju õpilaste sotsiaal-teadusliku põhjendamisoskuse kujunemisele loodusteaduslikes õppeainetes“ (2003-2005) – täitja;
EU projekti Comenius 3.2 (DONAP) Systematic Professional Development through Science Teacher Education Modules – SySTEM 2001-2005 - täitja;
KIK „Mikromeetodi kasutamise võimaluste tutvustamine eri vanuseastmete loodusainete õpetajatele õpilaste keskkonnateadlikkuse tõstmiseks uurimusliku lähenemisviisi rakendamisega koolis“ 2005 - täitja.
15.Teaduspublikatsioonid

Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). 9. klassi õpilaste huvid loodusteaduste õpetamisel. Kogumikus „Loodusainete õpetamisest koolis I osa“, toimetaja I. Henno. Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 63-67.

Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). Mida õppida ROSE (The Relevance of Science Education) projektist? Kokkuvõte uurimusest Eestis.

Teppo, M. Rannikmäe, M. (2005). Possibilities for Making School Science Relevant for Students. Proceedings of the ESERA 2005 Conference on „Contribution of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science“. Barcelona, Spain, p.1566-1569.

Teppo, M., Rannikmäe, M., Holbrook, J. 2005. Bridging the gap between research and practice - what do teachers find useful from a research report? Journal of Science Education. (in press)

Teppo, M., Rannikmäe, M. (2004). Relevant science education in the eyes of 9th grade students. Proceedings of IOSTE XIth Symposium on “Science and Technology Education for Diverse World – dilemmas, needs and partnership“. Lublin, Poland, 219-220.

Rannikmäe, M., Holbrook, J., Chisman, D., Teppo, M. (2003). How education-industry partnership (EIP) can make education relevant for students. Proceedings of ICASE 2003 World Conference on Science and Technology Education “Increasing the Relevance of Science and Technology Education for All in the 21st Century”. Penang, Malaysia, 577-580.

Teppo, M., Rannikmäe, M. 2003. Increasing the Relevance of Science Education – Student Preferences for Different Types of Teaching Scenarios. Journal of Baltic Science Education, 2 (4), 49-61.

viimati muudetud: 07.10.2005

Curriculum Vitae (CV)
1.First Name Moonika
2.Surname Teppo
3.Institution University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Science Didactics Department
4.Position Researcher (0,5)
5.Date of birth 23.08.1979 (day.month.year)
6.Education 2004 – University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, PhD student
2001 – 2004 University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, MSc in biology didactics
1997 – 2001 University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Diploma in Science Teacher in Basic School
1986 – 1997 Jõgeva Gymnasium
7.Research and
professional experience
2005 – Tartu Miina Härma Gymnasium, science and health teacher
2004 – University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Science Didactics Department, researcher
2004 – Tartu Art Gymnasium, science and physics teacher
2003 – 2004 University of Tartu, Faculty of Biology and Geography, Science Didactics Department, project manager
2001 – 2004 Tartu Tamme Gymnasium, science and chemistry teacher
8.Academic degree MSc (biology didactics)
9.Dates and sites of
earning the degrees
University of Tartu, 2004
10.Honours/awards
11.Research-administrative
experience
Membership:
ESERA (European Science Education Research Association) (since 2005)
IOSTE (International Association of Science and Technology Education) (since 2004)
EACT (Association of Estonian Chemistry Teachers) (since 2002)
12.Supervised dissertations
13.Current research program Evaluation of the model of relevant science education for Estonian students and the factors influencing it
14.Current grant funding Ministry of Education, basic funding, “Towards a Philosophy of Relevance in Science Education and Factors Influencing its Operationalisation” (2003-2007) in collaboration with Tallinn Pedagogical University - member of research team;
ESF „ Evaluating the STL philosophy: the influence of constructivist instruction on students` learning of socio-scientific reasoning in science (2003-2005) - member of research team;
EU project Comenius 3.2 (DONAP) (2001-2005) Systematic Professional Development through Science Teacher Education Modules - SySTEM 2005 - member of research team;
EIC “Using inquiry based microscience experiments for rising students environmental literacy” (2005) - member of research team.
15.List of most important publications

Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). 9. klassi õpilaste huvid loodusteaduste õpetamisel. Kogumikus „Loodusainete õpetamisest koolis I osa“, toimetaja I. Henno. Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 63-67.

Teppo, M., Rannikmäe, M. (2005). Mida õppida ROSE (The Relevance of Science Education) projektist? Kokkuvõte uurimusest Eestis.

Teppo, M. Rannikmäe, M. (2005). Possibilities for Making School Science Relevant for Students. Proceedings of the ESERA 2005 Conference on „Contribution of Research to Enhancing Students’ Interest in Learning Science“. Barcelona, Spain, p.1566-1569.

Teppo, M., Rannikmäe, M., Holbrook, J. 2005. Bridging the gap between research and practice - what do teachers find useful from a research report? Journal of Science Education. (in press)

Teppo, M., Rannikmäe, M. (2004). Relevant science education in the eyes of 9th grade students. Proceedings of IOSTE XIth Symposium on “Science and Technology Education for Diverse World – dilemmas, needs and partnership“. Lublin, Poland, 219-220.

Rannikmäe, M., Holbrook, J., Chisman, D., Teppo, M. (2003). How education-industry partnership (EIP) can make education relevant for students. Proceedings of ICASE 2003 World Conference on Science and Technology Education “Increasing the Relevance of Science and Technology Education for All in the 21st Century”. Penang, Malaysia, 577-580.

Teppo, M., Rannikmäe, M. 2003. Increasing the Relevance of Science Education – Student Preferences for Different Types of Teaching Scenarios. Journal of Baltic Science Education, 2 (4), 49-61.

last updated: 07.10.2005

[ sulge aken ]