[ sulge aken ]

Elulookirjeldus (CV)
1.Eesnimi Katrin
2.Perekonnanimi Niglas
3.Töökoht Tallinna Ülikool
4.Ametikoht dotsent, informaatika osakonna juhataja
5.Sünniaeg 27.01.1970 (päev.kuu.aasta)
6.Haridus 1997-2004 Tallinna Pedagoogikaülikool,
Teaduslik kraad: PhD (kasvatusteadustes)
1998-1999 Cambridge University, School of Education, kursus: Educational Research
Teaduslik kraad: MPhil (kasvatusteadustes)
1993-1996 Tallinna Pedagoogikaülikool,
Teaduslik kraad: MA (kasvatusteadused – informaatika didaktika)
1988-1993 Tallinna Pedagoogikaülikool, matemaatika-loodusteaduskond
Eriala: keskkooli matemaatika ja informaatika õpetaja
1982-1988 Tallinna 49. Keskkool (praegu Tallinna Arte Gümnaasium)
1977-1982 Tallinna 2. Keskkool (praegu: Tallinna Reaalkool)
7.Teenistuskäik 2004- ... Tallinna Ülikool, matemaatika-loodusteaduskonna prodekaan
2004- ... Tallinna Ülikool, informaatika osakond, dotsent.
2001- ... Tallinna Ülikool, informaatika osakonna juhataja.
1994- 2004 Tallinna Pedagoogikaülikool, informaatika õppetool, assistent/lektor.
1994 Eesti Riigikaitse Akadeemia, tunnitasuline arvutiõpetuse õpetaja.
1989-1990 Tallinna Okt. raj. Laste ja Noorte Spordikool, treener-õpetaja
8.Teaduskraad doctor philosophiae kasvatusteaduste erialal
9.Teaduskraadi välja
andnud asutus, aasta
Tallinna Pedagoogikaülikool, 2004
10.Tunnustused 2004 TPÜ rektori tänukiri pikaajalise ja tulemusliku töö eest.
2002 Diplom kasvatusteaduslike tööde riiklikul konkursil võõrkeeles publitseeritud teadustööde kategoorias.
2001 TPÜ sotsiaalteaduskonna preemia.
1988 Kuldmedal keskkooli kiitusega lõpetamise eest.
Mitmed stipendiumid (nii siseriiklikud kui rahvusvahelised)
11.Teadusorganisatsiooniline
ja –administratiivne
tegevus
2003- … TPÜ Akadeemilise Raamatukogu komplekteerimist nõustava komisjoni esinaine
1999- … Euroopa Haridusuuringute Assotsiatsiooni (EERA) noorte teadlaste töörühma liige
1998- ... Tallinna Teadlaste Maja volinik TPÜs
1998- ...Rahvusvahelise Statistikahariduse Assotsiatsioon (IASE), korrespondent Eestis
12.Juhendamisel kaitstud
väitekirjad
13.Teadustöö põhisuunad kvalitatiivsete ja kvantitatiivsete uurimismeetodite kombineeritud kasutamine sotsiaal- ja kasvatusteadustes;
statistika ja uurimismeetodite õpetamine kõrgkooli tasemel.
14.Jooksvad grandid 2005- 2007 Kvalitatiivsete ja kvantitatiivsete meetodite kombineeritud kasutamine sotsiaal- ja kasvatusteaduslikus uurimistöös (ETF teadusprojekti juht)
15.Teaduspublikatsioonid

Heikkinen, H., Huttunen, R., Niglas, K., Tynjälä, P. (2005) Kartta kasvatustieteen maastosta. Kasvatus 36, 2005, 5, lk 340-354. ISSN 0022-927X

Niglas, K. (2005) Swiching between everyday and statistical languages to develop students’ statistical reasoning. Earli 11th Biennial Conference, Nicosia, Cyprus August 22-27, 2005. Abstarcts. Kailas Printers and Lithopgraphers Ltd. ISBN 9963-607-65-9

Niglas, K., Osula, K. (2005) University-Level Data Analysis Courses With The Emphasis On Understanding And Communication Of Statistics – A Ten Years Action Research Project. In Weldon, L. and Phillips, B. (Eds.) The Proceedings of the ISI / IASE Satellite on Statistics Education and the Communication of Statistics, Sydney: ISI, Voorburg, The Netherlands (On CD)

Ehala, M., Niglas, K. (2004) Eesti koolinoorte keelehoiakud. Akadeemia, 2004, 10, lk 2115-2143.

Niglas, K. (2004) An Alternative View on Teaching Research Methods Courses. In A. Lazaridou (ed) Education Themes, Proceedings from the 6th International Conference on Education, ISBN: 960-88331-0-8

Niglas, K. (2004) Kvalitatiivsete ja kvantitatiiivsete meetodite kombineeritud kasutamine kasvatusteaduslikus uurimistöös. Interdistsiplinaarsus sotsiaal- ja kasvatusteadustes. Sotsiaal- ja kasvatusteaduste doktorantide II teaduskonverents 25.-26. aprillil 2003 TPÜ-s. Artiklite kogumik. Tallinn:TPÜ Kirjastus, 28-43. ISBN 9985-58-300-0.

Niglas, K. (2004) The Combined Use of Qualitative and Quantitative Methods in Educational Research. Tallinna Pedagoogikaülikooli Sotsiaalteaduste Dissertatsioonid. Tallinn:TPÜ Kirjastus. ISBN 9985-58-298-5. Lühikokkuvõte http://www.ear.ee/e-rmtk/sotsiaalt.htm

Niglas, K. (2001) Paradigms and Methodology in Educational Research. Paper given at ECER2001, Lille, 5-8 September 2001; Täistekst andmebaasis Education Line http://www.leeds.ac.uk/educol/.

Saar, A. & Niglas, K. (2001). Estonian and Russian Parental Attitudes to Childrearing and Play. Early Child Development and Care, 2001, Vol. 168, pp. 39-47

Niglas, K. (2000) Combining Quantitative and Qualitative Approaches. Paper given at ECER2000, Edinburgh, 20-23 September 2000; Täistekst andmebaasis Education Line http://www.leeds.ac.uk/educol/.

Niglas, K. (1999) Quantitative and Qualitative Inquiry in Educational Research: is there a paradigmatic difference between them? Paper given at ECER99, Lahti, 22-25 September 1999; Täistekst andmebaasis Education Line http://www.leeds.ac.uk/educol/.

viimati muudetud: 13.03.2006

Curriculum Vitae (CV)
1.First Name Katrin
2.Surname Niglas
3.Institution Tallinn University
4.Position Associate Professor, Head of the Department of Informatics
5.Date of birth 27.01.1970 (day.month.year)
6.Education 1997-2004 Tallinn Pedagogical University
field of study: educational sciences
degree: PhD
1998-1999 University of Cambridge, School of Education, course: Educational Research
degree: MPhil
1993-1996 Tallinn Pedagogical University,
field of study: educational sciences (didactics of informatics),
degree: MA
1988-1993 Tallinn Pedagogical University, Department of Mathematics and Informatics,
Diploma: High school teacher of mathematics and informatics
1982-1988 Tallinn Secondary School No.49
7.Research and
professional experience
2004 - ... vice-dean, TLU, Faculty of Mathematics and Natural Sciences
2004 - ... associate professor, TLU, Department of Informatics
2001 - ... head of the department, TLU, Department of Informatics
1994 - 2004 lecturer and res. assistant
TPU, Department of Informatics
1994 lecturer
The Estonian National Defence and Public Services Academy
1987-1988 coach-teacher
Sports Club of the October Region of Tallinn OSK
8.Academic degree doctor philosophiae in pedagogy
9.Dates and sites of
earning the degrees
Tallinn Pedagogical University, 2004
10.Honours/awards 2004 Letter of thanks from the rector of TPU for fruitful work.
2002 Diploma from the national contest for educational research in the category of publications in foreign language.
2001 the award of the Faculty of Social Sciences.
1988 gold medal for finishing gymnasium cum laude.
11.Research-administrative
experience
2003- … chairperson of the board of advisors for the Academic Library of Tallinn Pedagogical University.
1999- … member of the postgraduate and new researchers network of EERA (European Educational Research Association)
1998- ... member and representative of TTM (Tallinn Association of Scientists) in Tallinn Pedagogical University
1998 - ... member and international correspondent of IASE (International Association for Statistical Education)
12.Supervised dissertations
13.Current research program the combined use of qualitative and quantitative methods in social and educational research;
teaching statistics and research methods at the univeristy level.
14.Current grant funding 2005 - 2007 The Combined Use of Qualitative and Quantitative Methods in Social Science and Educational Research (funded by Estonian Science Foundation)
15.List of most important publications

Heikkinen, H., Huttunen, R., Niglas, K., Tynjälä, P. (2005) Kartta kasvatustieteen maastosta. Kasvatus 36, 2005, 5, lk 340-354. ISSN 0022-927X

Niglas, K. (2005) Swiching between everyday and statistical languages to develop students’ statistical reasoning. Earli 11th Biennial Conference, Nicosia, Cyprus August 22-27, 2005. Abstarcts. Kailas Printers and Lithopgraphers Ltd. ISBN 9963-607-65-9

Niglas, K., Osula, K. (2005) University-Level Data Analysis Courses With The Emphasis On Understanding And Communication Of Statistics – A Ten Years Action Research Project. In Weldon, L. and Phillips, B. (Eds.) The Proceedings of the ISI / IASE Satellite on Statistics Education and the Communication of Statistics, Sydney: ISI, Voorburg, The Netherlands (On CD)

Ehala, M., Niglas, K. (2004) Eesti koolinoorte keelehoiakud. Akadeemia, 2004, 10, lk 2115-2143.

Niglas, K. (2004) An Alternative View on Teaching Research Methods Courses. In A. Lazaridou (ed) Education Themes, Proceedings from the 6th International Conference on Education, ISBN: 960-88331-0-8

Niglas, K. (2004) Kvalitatiivsete ja kvantitatiiivsete meetodite kombineeritud kasutamine kasvatusteaduslikus uurimistöös. Interdistsiplinaarsus sotsiaal- ja kasvatusteadustes. Sotsiaal- ja kasvatusteaduste doktorantide II teaduskonverents 25.-26. aprillil 2003 TPÜ-s. Artiklite kogumik. Tallinn:TPÜ Kirjastus, 28-43. ISBN 9985-58-300-0.

Niglas, K. (2004) The Combined Use of Qualitative and Quantitative Methods in Educational Research. Tallinna Pedagoogikaülikooli Sotsiaalteaduste Dissertatsioonid. Tallinn:TPÜ Kirjastus. ISBN 9985-58-298-5. Lühikokkuvõte http://www.ear.ee/e-rmtk/sotsiaalt.htm

Niglas, K. (2001) Paradigms and Methodology in Educational Research. Paper given at ECER2001, Lille, 5-8 September 2001; Täistekst andmebaasis Education Line http://www.leeds.ac.uk/educol/.

Saar, A. & Niglas, K. (2001). Estonian and Russian Parental Attitudes to Childrearing and Play. Early Child Development and Care, 2001, Vol. 168, pp. 39-47

Niglas, K. (2000) Combining Quantitative and Qualitative Approaches. Paper given at ECER2000, Edinburgh, 20-23 September 2000; Täistekst andmebaasis Education Line http://www.leeds.ac.uk/educol/.

Niglas, K. (1999) Quantitative and Qualitative Inquiry in Educational Research: is there a paradigmatic difference between them? Paper given at ECER99, Lahti, 22-25 September 1999; Täistekst andmebaasis Education Line http://www.leeds.ac.uk/educol/.

last updated: 13.03.2006

[ sulge aken ]