[ sulge aken ]
Elulookirjeldus (CV) | ||
1. | Eesnimi | Margit |
2. | Perekonnanimi | Keller |
3. | Töökoht | Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, Tartu Ülikool |
4. | Ametikoht | Lektor |
5. | Sünniaeg | 02.08.1971 (päev.kuu.aasta) |
6. | Haridus | 1989-1994 - Tartu Ülikooli inglise filoloogia bakalaureuseõpe 1997-1999 - Tartu Ülikooli meedia ja kommunikatsiooni magistriõpe 1999-2004 - Tartu Ülikooli meedia ja kommunikatsiooni doktoriõpe |
7. | Teenistuskäik | 2000 - tänaseni - lektor, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, TÜ 1995-1999 - vanemprojektijuht, Hill & Knowlton Eesti 1994-1999 - avalike suhete spetsialist, Eesti Erastamisagentuur |
8. | Teaduskraad | filosoofiadoktor (meedia ja kommunikatsioon) |
9. | Teaduskraadi välja andnud asutus, aasta |
Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond 2004 |
10. | Tunnustused | |
11. | Teadusorganisatsiooniline ja –administratiivne tegevus |
ESA Network of Sociology of Consumption, liige European Sociological Association, liige Association of Cultural Studies, liige |
12. | Juhendamisel kaitstud väitekirjad |
Katrin Rahu, MA, 2004, juh. Margit Keller. "Šoppamise" sooline representatsioon. Tartu Ülikool Vaiko Tigane, MA, 2003, juh. Margit Keller. Tartu Ülikooli Kirjastuse brändi strateegia. Tartu Ülikool |
13. | Teadustöö põhisuunad | Tarbimiskultuuri uuringud postsotsialistlikus ühiskonnas (tarbija ja kodaniku rollid, tarbijavabadus, sotsiaalne kihistumine ja tarbmine, identiteediloome ja tarbimine, turundus ja tarbimine, tarbiskultuur laste ja noorte seas) |
14. | Jooksvad grandid | - |
15. | Teaduspublikatsioonid |
Keller, M. (2005) “Freedom calling: telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia” European Journal of Cultural Studies 8(1):217-238 Keller, M. (2005) “Needs, desires and the experience of scarcity: representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia. Journal of Consumer Culture 5(1):65-85 Keller, M. & Vihalemm, T. (2005). “Coping with consumer culture: elderly urban consumers in post-Soviet Estonia. Trames 9(1). Keller, M. (2004) Representations of Consumer Culture in Post-Soviet Estonia: Transformations and Tensions. Dissertationes de mediis et communicationibus Universitatis Tartuensis Keller, M. (2004) 'Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.' Akadeemia 16(10): 2228-2253. Artikkel on eelretsenseeritud Keller, M. & Karise, M. (2003)'Advertising Analysists, Speak Up!. Thoughts on Decoding Ads in Estonia.' in K. Zilmer & Ohlsson, S.Ö. (eds). Perspectives on Text and Contexts. Nordistica Tartuensia No 8. Keller, M. & Vihalemm, T. (2003) “Return to the ‘consuming West’. Young people’s perceptions about the consumerization of Estonia. Young, 11(3): 195-215. |
viimati muudetud: 27.09.2005
Curriculum Vitae (CV) | ||
1. | First Name | Margit |
2. | Surname | Keller |
3. | Institution | Department of Journalism and Communication, University of Tartu |
4. | Position | Lecturer |
5. | Date of birth | 02.08.1971 (day.month.year) |
6. | Education | 1989-1994 - BA studies of English language and literature, University of Tartu 1997-1999 - MA studies of media and communications, University of Tartu 1999-2004 - PhD studies of media and communications, University of Tartu |
7. | Research and professional experience |
2000 - present, lecturer, Dept. of Journalism and Communications, University of Tartu 1995-1999 - senior account executive, Hill & Knowlton Estonia 1994-1995 - PR specialist, Estonian Privatization Agency |
8. | Academic degree | Doctor Philosophiae (media and communications) |
9. | Dates and sites of earning the degrees |
University of Tartu, faculty of social sciences, 2004 |
10. | Honours/awards | |
11. | Research-administrative experience |
ESA Network of Sociology of Consumption, member European Sociological Association, member Association of Cultural Studies, member |
12. | Supervised dissertations |
Katrin Rahu, MA, 2004, superv. Margit Keller. "Šoppamise" sooline representatsioon. Tartu Ülikool Vaiko Tigane, MA, 2003, superv. Margit Keller. Tartu Ülikooli Kirjastuse brändi strateegia. Tartu Ülikool |
13. | Current research program | Studies of consumer culture in a post-socialist society (roles of consumers and citizens, consumer sovereignty, social stratification and consumption, identity creation and consumption, marketing and consumption, consumer culture among youth and children) |
14. | Current grant funding | |
15. | List of most important publications |
Keller, M. (2005) “Freedom calling: telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia” European Journal of Cultural Studies 8(1):217-238 Keller, M. (2005) “Needs, desires and the experience of scarcity: representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia. Journal of Consumer Culture 5(1):65-85 Keller, M. & Vihalemm, T. (2005). “Coping with consumer culture: elderly urban consumers in post-Soviet Estonia. Trames 9(1). Keller, M. (2004) Representations of Consumer Culture in Post-Soviet Estonia: Transformations and Tensions. Dissertationes de mediis et communicationibus Universitatis Tartuensis Keller, M. (2004) 'Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.' Akadeemia 16(10): 2228-2253. Artikkel on eelretsenseeritud Keller, M. & Karise, M. (2003)'Advertising Analysists, Speak Up!. Thoughts on Decoding Ads in Estonia.' in K. Zilmer & Ohlsson, S.Ö. (eds). Perspectives on Text and Contexts. Nordistica Tartuensia No 8. Keller, M. & Vihalemm, T. (2003) “Return to the ‘consuming West’. Young people’s perceptions about the consumerization of Estonia. Young, 11(3): 195-215. |
last updated: 27.09.2005
[ sulge aken ]