[ sulge aken ]

Elulookirjeldus (CV)
1.Eesnimi Margit
2.Perekonnanimi Keller
3.Töökoht Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, Tartu Ülikool
4.Ametikoht Lektor
5.Sünniaeg 02.08.1971 (päev.kuu.aasta)
6.Haridus 1989-1994 - Tartu Ülikooli inglise filoloogia bakalaureuseõpe
1997-1999 - Tartu Ülikooli meedia ja kommunikatsiooni magistriõpe
1999-2004 - Tartu Ülikooli meedia ja kommunikatsiooni doktoriõpe
7.Teenistuskäik 2000 - tänaseni - lektor, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, TÜ
1995-1999 - vanemprojektijuht, Hill & Knowlton Eesti
1994-1999 - avalike suhete spetsialist, Eesti Erastamisagentuur
8.Teaduskraad filosoofiadoktor (meedia ja kommunikatsioon)
9.Teaduskraadi välja
andnud asutus, aasta
Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond
2004
10.Tunnustused
11.Teadusorganisatsiooniline
ja –administratiivne
tegevus
ESA Network of Sociology of Consumption, liige
European Sociological Association, liige
Association of Cultural Studies, liige
12.Juhendamisel kaitstud
väitekirjad

Katrin Rahu, MA, 2004, juh. Margit Keller. "Šoppamise" sooline representatsioon. Tartu Ülikool

Vaiko Tigane, MA, 2003, juh. Margit Keller. Tartu Ülikooli Kirjastuse brändi strateegia. Tartu Ülikool

13.Teadustöö põhisuunad Tarbimiskultuuri uuringud postsotsialistlikus ühiskonnas (tarbija ja kodaniku rollid, tarbijavabadus, sotsiaalne kihistumine ja tarbmine, identiteediloome ja tarbimine, turundus ja tarbimine, tarbiskultuur laste ja noorte seas)
14.Jooksvad grandid -
15.Teaduspublikatsioonid

Keller, M. (2005) “Freedom calling: telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia” European Journal of Cultural Studies 8(1):217-238

Keller, M. (2005) “Needs, desires and the experience of scarcity: representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia. Journal of Consumer Culture 5(1):65-85

Keller, M. & Vihalemm, T. (2005). “Coping with consumer culture: elderly urban consumers in post-Soviet Estonia. Trames 9(1).

Keller, M. (2004) Representations of Consumer Culture in Post-Soviet Estonia: Transformations and Tensions. Dissertationes de mediis et communicationibus Universitatis Tartuensis

Keller, M. (2004) 'Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.' Akadeemia 16(10): 2228-2253. Artikkel on eelretsenseeritud

Keller, M. & Karise, M. (2003)'Advertising Analysists, Speak Up!. Thoughts on Decoding Ads in Estonia.' in K. Zilmer & Ohlsson, S.Ö. (eds). Perspectives on Text and Contexts. Nordistica Tartuensia No 8.

Keller, M. & Vihalemm, T. (2003) “Return to the ‘consuming West’. Young people’s perceptions about the consumerization of Estonia. Young, 11(3): 195-215.

viimati muudetud: 27.09.2005

Curriculum Vitae (CV)
1.First Name Margit
2.Surname Keller
3.Institution Department of Journalism and Communication, University of Tartu
4.Position Lecturer
5.Date of birth 02.08.1971 (day.month.year)
6.Education 1989-1994 - BA studies of English language and literature, University of Tartu
1997-1999 - MA studies of media and communications, University of Tartu
1999-2004 - PhD studies of media and communications, University of Tartu
7.Research and
professional experience
2000 - present, lecturer, Dept. of Journalism and Communications, University of Tartu
1995-1999 - senior account executive, Hill & Knowlton Estonia
1994-1995 - PR specialist, Estonian Privatization Agency
8.Academic degree Doctor Philosophiae (media and communications)
9.Dates and sites of
earning the degrees
University of Tartu, faculty of social sciences, 2004
10.Honours/awards
11.Research-administrative
experience
ESA Network of Sociology of Consumption, member
European Sociological Association, member
Association of Cultural Studies, member
12.Supervised dissertations

Katrin Rahu, MA, 2004, superv. Margit Keller. "Šoppamise" sooline representatsioon. Tartu Ülikool

Vaiko Tigane, MA, 2003, superv. Margit Keller. Tartu Ülikooli Kirjastuse brändi strateegia. Tartu Ülikool

13.Current research program Studies of consumer culture in a post-socialist society (roles of consumers and citizens, consumer sovereignty, social stratification and consumption, identity creation and consumption, marketing and consumption, consumer culture among youth and children)
14.Current grant funding
15.List of most important publications

Keller, M. (2005) “Freedom calling: telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia” European Journal of Cultural Studies 8(1):217-238

Keller, M. (2005) “Needs, desires and the experience of scarcity: representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia. Journal of Consumer Culture 5(1):65-85

Keller, M. & Vihalemm, T. (2005). “Coping with consumer culture: elderly urban consumers in post-Soviet Estonia. Trames 9(1).

Keller, M. (2004) Representations of Consumer Culture in Post-Soviet Estonia: Transformations and Tensions. Dissertationes de mediis et communicationibus Universitatis Tartuensis

Keller, M. (2004) 'Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.' Akadeemia 16(10): 2228-2253. Artikkel on eelretsenseeritud

Keller, M. & Karise, M. (2003)'Advertising Analysists, Speak Up!. Thoughts on Decoding Ads in Estonia.' in K. Zilmer & Ohlsson, S.Ö. (eds). Perspectives on Text and Contexts. Nordistica Tartuensia No 8.

Keller, M. & Vihalemm, T. (2003) “Return to the ‘consuming West’. Young people’s perceptions about the consumerization of Estonia. Young, 11(3): 195-215.

last updated: 27.09.2005

[ sulge aken ]