[ sulge aken ]

Elulookirjeldus (CV)
1.Eesnimi Sirje
2.Perekonnanimi Sisask
3.Töökoht Tartu Forseliuse Gümnaasium ja TÜ Haridusteaduskond, pedagoogika osakond
4.Ametikoht bioloogiaõpetaja, 0,5 teadur ja
0,5 õpetajakoolituse lektor
5.Sünniaeg 10.11.1950 (päev.kuu.aasta)
6.Haridus Tartu Ülikool, kõrgharidus 1976.a. diplom bioloogias ning bioloogia- keemiaõpetaja kutse.
11.03.2002.a. Tartu Ülikool, koolikorralduse magistri kraad
7.Teenistuskäik 1975 – 1984 Järva – Jaani Keskkooli bioloogia- ja keemiaõpetaja
1984 – 2005 Tartu Forseliuse Gümnaasiumi bioloogiaõpetaja
2002- 2005 TÜ, Haridusteaduskond, pedagoogika osakond, 0,5 teadur
2004 - 2005 TÜ, Haridusteaduskond, pedagoogika osakond,
0,5 õpetajakoolituse lektor
8.Teaduskraad koolikorralduse magister
9.Teaduskraadi välja
andnud asutus, aasta
Tartu Ülikool, 2002
10.Tunnustused Tartu Noorte Loodusmaja tänukiri sisuka uurimistöö juhendamise eest Tartu
keskkonnaatlasele (2001); Tartu Linna Haridusosakonna tänukiri õpilaste eduka juhendamise eest 1999., 2000., 2001. ja 2002. aastal; Tartu Forseliuse Gümnaasiumi aukiri kaua-aegse tulemusrikka töö eest (2000) ja edukale õpilaste juhendajale (2002), Aasta õpetaja 2002
11.Teadusorganisatsiooniline
ja –administratiivne
tegevus
Olen juhendanud bioloogiaõpetaja, klassiõpetaja ja inimeseõpetuse õpetaja kutset taotlevate üliõpilaste pedagoogilist koolipraktikat alates 1984. aastast
Alates 2003/04 õ.-a. TÜ pedagoogika osakonna õpetajakoolituse koolipraktika koordinaatori kohustused:
Õpetajakoolituse pedagoogiline praktika koordineerimine (150 üliõpilast) ja juhendamine Tartu erinevates koolides (20 üliõpilast)
Tehnikavaldkonna õpetajakoolituse pedagoogiline praktika juhendamine (50 üliõpilast)
Osalemine vastuvõtukomisjoni töös vastuvõtukatsetel (kutsesobivuskatsed 56 üliõpilaskand. 2004, Salme 1a)
2005.a. osalemine õpetajakoolituse aasta lõputööde ja magistritööde (3+2) kaitsmise komisjonides füüsika- ja keemiateaduskonnas ja loodusteaduste õpetaja põhikoolis eriala diplomitööde kaitsmise komisjonis.
12.Juhendamisel kaitstud
väitekirjad
13.Teadustöö põhisuunad 1.Peamised uurimisvaldkonnad:
õpetajakoolituse koolipraktika,
õpetajauuringud (õpetajate professionaalne areng)
Sihtfinantseeritava teema – Õpetaja professionaalne areng kiiresti muutuvas ühiskonnas- pilootuuringu läbiviimine, tulemuste vormistamine ja analüüs. Metoodika muutmine lähtuvalt pilootuuringu tulemustest. Täiendav teemakohaste teadusartiklitega tutvumine ja paralleelide tõmbane, võrdlus ja analüüs, pidev arutelu töörühmas..Katseisikute täpsem määratlemine ja andmebaasi koostamine. Eksperimentide korraldamine ( katseisikutega kontaktide loomine, tööettevõtulepingute vormistamine ja ekperimentide läbiviimine) Eksperimentidest kogutud materjali töötlus (tekstide kirjutamine, kodeerimine, analüüsimine).
14.Jooksvad grandid
15.Teaduspublikatsioonid

Sisask, S.(2002). Koolipraktika hindamine. Haridus, nr.3, lk. 42-44

Sisask, S. (2003). Püüdes mõista õpetajate kutseoskuste kujunemist. Haridus kõigile 2003 (konverentsimaterjalid)

Sisask, S. (2003). Üks võimalus koolipraktika tõhustamiseks õpetamisoskuse hindamisega. Õpetajakoolitus IV. TÜ. Toim. E. Krull ja K.Oras. Tartu: TÜ kirjastus. Lk 67– 80

Sisask, S.(2002).Pedagoogilise koolipraktika täiustamine õpetamisoskuse hindamisega”, TÜ 2002 (magistritöö)

Sisask, S. & Krull, E. (2002). An assessment tool of student teachers’ teaching skills. Summaries. ATEE 27th Annual Conference at the Warsaw University, 24–28th August, 2002. P 86.

viimati muudetud: 13.10.2005

Curriculum Vitae (CV)
1.First Name Sirje
2.Surname Sisask
3.Institution Tartu University
4.Position 0,5 Lector and
0, 5Associate Researcher, Department of Educational Sciences, Univ. of Tartu
5.Date of birth 10.11.1950 (day.month.year)
6.Education 1976 Tartu University, Tartu, Estonia
Diploma in Biology and Teacher Training in Biology and Chemistry
MA degree in School Pedagogy
Tartu University, 2002
7.Research and
professional experience
1974 - 1984 Teacher of Biology - Chemistry in Secondary School of Järva - Jaani
1984 - Present Biology teacher in Tartu Forselius Gymnasium, since 1996 qualified as senior teacher
8.Academic degree MA degree in School Pedagogy
9.Dates and sites of
earning the degrees
Tartu University, 2002
10.Honours/awards Letter of gratitude by the Center of Young Naturalists for advising student research activities (2001); Letters of gratitude by the Tartu Department of Education for student guidance in 1999, 2000, 2001, and 2002; Letters of gratitude by Tartu Forselius Gymnasium for effective teaching (2000) and for successful student advising.
11.Research-administrative
experience
I have been mentor of student teachers of biology, human sciences and class teachers.
12.Supervised dissertations
13.Current research program School Practice in Teacher Training
14.Current grant funding
15.List of most important publications

Sisask, S.(2002). Koolipraktika hindamine. Haridus, nr.3, lk. 42-44

Sisask, S. (2003). Püüdes mõista õpetajate kutseoskuste kujunemist. Haridus kõigile 2003 (konverentsimaterjalid)

Sisask, S. (2003). Üks võimalus koolipraktika tõhustamiseks õpetamisoskuse hindamisega. Õpetajakoolitus IV. TÜ. Toim. E. Krull ja K.Oras. Tartu: TÜ kirjastus. Lk 67– 80

Sisask, S.(2002).Pedagoogilise koolipraktika täiustamine õpetamisoskuse hindamisega”, TÜ 2002 (magistritöö)

Sisask, S. & Krull, E. (2002). An assessment tool of student teachers’ teaching skills. Summaries. ATEE 27th Annual Conference at the Warsaw University, 24–28th August, 2002. P 86.

last updated: 13.10.2005

[ sulge aken ]