[ sulge aken ]
Elulookirjeldus (CV) | ||
1. | Eesnimi | Sirje |
2. | Perekonnanimi | Sisask |
3. | Töökoht | Tartu Forseliuse Gümnaasium ja TÜ Haridusteaduskond, pedagoogika osakond |
4. | Ametikoht | bioloogiaõpetaja, 0,5 teadur ja 0,5 õpetajakoolituse lektor |
5. | Sünniaeg | 10.11.1950 (päev.kuu.aasta) |
6. | Haridus | Tartu Ülikool, kõrgharidus 1976.a. diplom bioloogias ning bioloogia- keemiaõpetaja kutse. 11.03.2002.a. Tartu Ülikool, koolikorralduse magistri kraad |
7. | Teenistuskäik | 1975 – 1984 Järva – Jaani Keskkooli bioloogia- ja keemiaõpetaja 1984 – 2005 Tartu Forseliuse Gümnaasiumi bioloogiaõpetaja 2002- 2005 TÜ, Haridusteaduskond, pedagoogika osakond, 0,5 teadur 2004 - 2005 TÜ, Haridusteaduskond, pedagoogika osakond, 0,5 õpetajakoolituse lektor |
8. | Teaduskraad | koolikorralduse magister |
9. | Teaduskraadi välja andnud asutus, aasta |
Tartu Ülikool, 2002 |
10. | Tunnustused | Tartu Noorte Loodusmaja tänukiri sisuka uurimistöö juhendamise eest Tartu keskkonnaatlasele (2001); Tartu Linna Haridusosakonna tänukiri õpilaste eduka juhendamise eest 1999., 2000., 2001. ja 2002. aastal; Tartu Forseliuse Gümnaasiumi aukiri kaua-aegse tulemusrikka töö eest (2000) ja edukale õpilaste juhendajale (2002), Aasta õpetaja 2002 |
11. | Teadusorganisatsiooniline ja –administratiivne tegevus |
Olen juhendanud bioloogiaõpetaja, klassiõpetaja ja inimeseõpetuse õpetaja kutset taotlevate üliõpilaste pedagoogilist koolipraktikat alates 1984. aastast Alates 2003/04 õ.-a. TÜ pedagoogika osakonna õpetajakoolituse koolipraktika koordinaatori kohustused: Õpetajakoolituse pedagoogiline praktika koordineerimine (150 üliõpilast) ja juhendamine Tartu erinevates koolides (20 üliõpilast) Tehnikavaldkonna õpetajakoolituse pedagoogiline praktika juhendamine (50 üliõpilast) Osalemine vastuvõtukomisjoni töös vastuvõtukatsetel (kutsesobivuskatsed 56 üliõpilaskand. 2004, Salme 1a) 2005.a. osalemine õpetajakoolituse aasta lõputööde ja magistritööde (3+2) kaitsmise komisjonides füüsika- ja keemiateaduskonnas ja loodusteaduste õpetaja põhikoolis eriala diplomitööde kaitsmise komisjonis. |
12. | Juhendamisel kaitstud väitekirjad |
|
13. | Teadustöö põhisuunad | 1.Peamised uurimisvaldkonnad: õpetajakoolituse koolipraktika, õpetajauuringud (õpetajate professionaalne areng) Sihtfinantseeritava teema – Õpetaja professionaalne areng kiiresti muutuvas ühiskonnas- pilootuuringu läbiviimine, tulemuste vormistamine ja analüüs. Metoodika muutmine lähtuvalt pilootuuringu tulemustest. Täiendav teemakohaste teadusartiklitega tutvumine ja paralleelide tõmbane, võrdlus ja analüüs, pidev arutelu töörühmas..Katseisikute täpsem määratlemine ja andmebaasi koostamine. Eksperimentide korraldamine ( katseisikutega kontaktide loomine, tööettevõtulepingute vormistamine ja ekperimentide läbiviimine) Eksperimentidest kogutud materjali töötlus (tekstide kirjutamine, kodeerimine, analüüsimine). |
14. | Jooksvad grandid | |
15. | Teaduspublikatsioonid |
Sisask, S.(2002). Koolipraktika hindamine. Haridus, nr.3, lk. 42-44 Sisask, S. (2003). Püüdes mõista õpetajate kutseoskuste kujunemist. Haridus kõigile 2003 (konverentsimaterjalid) Sisask, S. (2003). Üks võimalus koolipraktika tõhustamiseks õpetamisoskuse hindamisega. Õpetajakoolitus IV. TÜ. Toim. E. Krull ja K.Oras. Tartu: TÜ kirjastus. Lk 67– 80 Sisask, S.(2002).Pedagoogilise koolipraktika täiustamine õpetamisoskuse hindamisega”, TÜ 2002 (magistritöö) Sisask, S. & Krull, E. (2002). An assessment tool of student teachers’ teaching skills. Summaries. ATEE 27th Annual Conference at the Warsaw University, 24–28th August, 2002. P 86. |
viimati muudetud: 13.10.2005
Curriculum Vitae (CV) | ||
1. | First Name | Sirje |
2. | Surname | Sisask |
3. | Institution | Tartu University |
4. | Position | 0,5 Lector and 0, 5Associate Researcher, Department of Educational Sciences, Univ. of Tartu |
5. | Date of birth | 10.11.1950 (day.month.year) |
6. | Education | 1976 Tartu University, Tartu, Estonia Diploma in Biology and Teacher Training in Biology and Chemistry MA degree in School Pedagogy Tartu University, 2002 |
7. | Research and professional experience |
1974 - 1984 Teacher of Biology - Chemistry in Secondary School of Järva - Jaani 1984 - Present Biology teacher in Tartu Forselius Gymnasium, since 1996 qualified as senior teacher |
8. | Academic degree | MA degree in School Pedagogy |
9. | Dates and sites of earning the degrees |
Tartu University, 2002 |
10. | Honours/awards | Letter of gratitude by the Center of Young Naturalists for advising student research activities (2001); Letters of gratitude by the Tartu Department of Education for student guidance in 1999, 2000, 2001, and 2002; Letters of gratitude by Tartu Forselius Gymnasium for effective teaching (2000) and for successful student advising. |
11. | Research-administrative experience |
I have been mentor of student teachers of biology, human sciences and class teachers. |
12. | Supervised dissertations | |
13. | Current research program | School Practice in Teacher Training |
14. | Current grant funding | |
15. | List of most important publications |
Sisask, S.(2002). Koolipraktika hindamine. Haridus, nr.3, lk. 42-44 Sisask, S. (2003). Püüdes mõista õpetajate kutseoskuste kujunemist. Haridus kõigile 2003 (konverentsimaterjalid) Sisask, S. (2003). Üks võimalus koolipraktika tõhustamiseks õpetamisoskuse hindamisega. Õpetajakoolitus IV. TÜ. Toim. E. Krull ja K.Oras. Tartu: TÜ kirjastus. Lk 67– 80 Sisask, S.(2002).Pedagoogilise koolipraktika täiustamine õpetamisoskuse hindamisega”, TÜ 2002 (magistritöö) Sisask, S. & Krull, E. (2002). An assessment tool of student teachers’ teaching skills. Summaries. ATEE 27th Annual Conference at the Warsaw University, 24–28th August, 2002. P 86. |
last updated: 13.10.2005
[ sulge aken ]