[ sulge aken ]

Elulookirjeldus (CV)
1.Eesnimi Ene
2.Perekonnanimi Mägi
3.Töökoht Talinna Ülikool
4.Ametikoht Sotsiaal- ja eripedagoogika dotsent
5.Sünniaeg 31.01.1939 (päev.kuu.aasta)
6.Haridus Tartu Riiklik Ülikool, logopeed, erikooli õpetaja (1975)
7.Teenistuskäik 2005 - Tallinna Ülikool, dotsent, eri- ja sotsiaalpedagoogika õppetooli juhataja
1999 - 2003 TPÜ kasvatusteaduste teaduskonna dekaan
- 1999 TPÜ, dotsent, eri- ja sotsiaalpedagoogika õppetooli juhataja 1988 - 1992 TPÜ, vanemõpetaja
1980 - 1987 Tallinna Kaugõppe- erikeskkooli Tartu osakonna juhataja
1975 - 1980 Tartu 14. Kool, õppealajuhataja
8.Teaduskraad Ph.D
9.Teaduskraadi välja
andnud asutus, aasta
Moskva Pedagoogiline Instituut 1990.a.
10.Tunnustused 2005 - Diplom parimale üliõpilastööde juhendajale kasvatusteadustes
2004 - EV Haridus- ja Teadusministeeriumi tänukiri tulemusliku koostöö
eest projektis „Kool kõigile“
2003 - EV Haridus- ja Teadusministeeriumi tänukiri projekti „Õpetajakoolitus
Eestis Tallinna piirkonna töögrupi juhtimise eest
11.Teadusorganisatsiooniline
ja –administratiivne
tegevus
Eesti Lugemisühingu liige
Eesti Akadeemilise Pedagoogika Seltsi liige
Association for the Advancement of Baltic Studies liige
European Association for International Studies liige
The International Dyslexia Association liige
Eesti Eripedagoogide Liidu liige
TLÜ kasvatusteaduste magistritööde kaitsmise komisjoni liige
eripedagoog-nõustaja magistritööde kaitsmiskomisjoni esimees
Riikliku Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuse hariduslike erivajaduste nõukogu liige
Rahvusvaheline teadusorganisioon European Educational Research Association,
12.Juhendamisel kaitstud
väitekirjad

Kadi Levin, MA, 2005, juh. Ene Mägi. Parandusõppe rakendamisest Eesti koolides. TLÜ

Ege Ülend, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Vahistatud ja kinnipeetud alaealiste hinnang oma perekonnale. TLÜ

Kersti Kirsipuu, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Sotsiaalsete oskuste arendamisest põhikooli algastmes. TLÜ

Klaire Uustalu, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Õppija võimete arvestamise võimalusi III kooliastme õppetöös. TLÜ

Pille Pikker, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Eesti avalik-õiguslike ülikoolide sotsiaalteaduste õppekavade akrediteerimise tulemuslikkus 5-aastase kogemuse põhjal. TLÜ

Ene Varik, MA, 2003, juh. Ene Mägi. Koolilogopeedi roll Eesti õpiabi süsteemis. TLÜ

Airi Ross, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Pedagoogilis-psühholoogiline lähenemine väärkoheldud laste ülekuulamisele. TLÜ

Ingrid Veskiväli, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Vibroakustilise stimulatsiooni rakendamisvõimalused kõrgenenud ärevusega teismeliste emotsionaalse seisundi tasakaalustamisel. TLÜ

Kadi Lukanenok, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Häälduspuuete olemus ja vahendid tööks 5-7 aastaste lastega. TLÜ

Liivia Anion, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Burnout'i sümptomite esinemine politseijuhtidel. TLÜ

Meeli Pandis, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Lugemisoskus ja sellega seotud tegurid 1.-3. klassis. TLÜ

Tiiu Tammemäe, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Häälduspuudega laste (5.-7.a.) häälikuseade olemus ja vahendid. TLÜ

Aina Haljaste, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Hariduslike erivajadustega laste tavakooli integreerimise struktuursed aspektid - areng kaasava hariduse suunas. TLÜ

Inga Mutso, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Abiõppe matemaatika õpik-tööraamat neljandale klassile ja selle teoreetilised alused. TLÜ

Marianne Martinson, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Õpiraskused j a õpetaja toimetulekuvõimalusi õpiraskustega õpilastega. TLÜ

Pilvi Kula, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Vasakukäeliste algklassiõpilaste toimetulek koolis ja igapäevaelus. TLÜ

13.Teadustöö põhisuunad Erivajadustega laste kaasamine ühiskonda.
14.Jooksvad grandid 2005 - 2008 ETF grant nr. 6073 „Eelkoolihariduse efektiivsus ja jätkusuutlik areng põhikoolis“ põhitäitja
2005 - 2007 Grundtvig 4 „Forward Trainers“, käsiraamatu koostamine täiskasvanud düslektikutele, käsiraamatu kriitiline hindaja; finantseerija Euroopa Komisjon, Sokrates
2004 - 2006 Hariduslike Erivajaduste Alase Arendustegevuse Euroopa Agentuuri töögrupi „Varajase sekkumise trendid ja olukord EL riikides“ Eestipoolne täitja
2004 - 2006 Leonardo da Vinci projekt A/04/B/F/PP - 158.125 „Euroopa hariduspass varajases sekkumises“, partner, täitja
15.Teaduspublikatsioonid

Mägi, E., Lukanenok, K. (2005) Päev-päevalt targemaks. AS Ajakirjade Kirjastus

Mägi, E., Talts, L., (2005). An integrated approach to children's learning: an empirical analysis. Journal of Teacher Education and Training. A pipere(ed). Latvia: Daugavpils University.

Mägi, E. (2004). Early Intervention in Estonia: Analysis of Situation and Key Aspects. Raport for European Agency for Development in Special Needs Education. http://www.european-agency.org

Mägi, E., Talts, L., Sikka, H., Vikat, M. (2004). Kooliteed alustava lapse õpioskused. Kogum:Võimalus ja paratamatus olla õppija. Tallinn: TPÜ Kirjastus, 181-191.

Mägi, E. (1999) Attitudes of Mainstream school teachers towards inclusion and their skills to teach student wirh special needs in ordinary classroom. Aktual problems in primary education. Pp 31-38.

viimati muudetud: 13.10.2005

Curriculum Vitae (CV)
1.First Name Ene
2.Surname Mägi
3.Institution Tallinn University
4.Position Assistant prof. of the Faculty of Education
5.Date of birth 31.01.1939 (day.month.year)
6.Education Tartu University, special education (1975)
7.Research and
professional experience
2003 associated professor in the Faculty of Educational Sciences, TPU
2003- 1999 Dean of the Faculty of Educational Sciences, TPU
1999- 1992 associated professor in the Faculty of Educational Sciences, TPU
1988- 1992 senior teacher in the Department of Pedagogy-Psychology, TPU
1987- 1980 Head of the consultation centre in the Tartu affiliate of Tallinn Distance learning special school
1980- 1975 Vice-headmistress in Tartu School No 14
8.Academic degree Ph.D
9.Dates and sites of
earning the degrees
1990 Moscow Pedagogical University
10.Honours/awards
11.Research-administrative
experience
Estonian Association of Special Teachers
Estonian Academic Pedagogy Society
Estonian Reading Association
Association for the Advancement of Baltic Studies
European Association for International Studies
The International Dyslexia Association
12.Supervised dissertations

Kadi Levin, MA, 2005, superv. Ene Mägi. Parandusõppe rakendamisest Eesti koolides. TLÜ

Ege Ülend, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Vahistatud ja kinnipeetud alaealiste hinnang oma perekonnale. TLÜ

Kersti Kirsipuu, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Sotsiaalsete oskuste arendamisest põhikooli algastmes. TLÜ

Klaire Uustalu, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Õppija võimete arvestamise võimalusi III kooliastme õppetöös. TLÜ

Pille Pikker, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Eesti avalik-õiguslike ülikoolide sotsiaalteaduste õppekavade akrediteerimise tulemuslikkus 5-aastase kogemuse põhjal. TLÜ

Ene Varik, MA, 2003, superv. Ene Mägi. Koolilogopeedi roll Eesti õpiabi süsteemis. TLÜ

Airi Ross, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Pedagoogilis-psühholoogiline lähenemine väärkoheldud laste ülekuulamisele. TLÜ

Ingrid Veskiväli, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Vibroakustilise stimulatsiooni rakendamisvõimalused kõrgenenud ärevusega teismeliste emotsionaalse seisundi tasakaalustamisel. TLÜ

Kadi Lukanenok, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Häälduspuuete olemus ja vahendid tööks 5-7 aastaste lastega. TLÜ

Liivia Anion, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Burnout'i sümptomite esinemine politseijuhtidel. TLÜ

Meeli Pandis, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Lugemisoskus ja sellega seotud tegurid 1.-3. klassis. TLÜ

Tiiu Tammemäe, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Häälduspuudega laste (5.-7.a.) häälikuseade olemus ja vahendid. TLÜ

Aina Haljaste, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Hariduslike erivajadustega laste tavakooli integreerimise struktuursed aspektid - areng kaasava hariduse suunas. TLÜ

Inga Mutso, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Abiõppe matemaatika õpik-tööraamat neljandale klassile ja selle teoreetilised alused. TLÜ

Marianne Martinson, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Õpiraskused j a õpetaja toimetulekuvõimalusi õpiraskustega õpilastega. TLÜ

Pilvi Kula, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Vasakukäeliste algklassiõpilaste toimetulek koolis ja igapäevaelus. TLÜ

13.Current research program Early intervention; children`s special needs
14.Current grant funding 2005 - 2008, research grant of Estonian Science Foundation "The efficiency of preschool education and its sustainable development in basic school"
15.List of most important publications

Mägi, E., Lukanenok, K. (2005) Päev-päevalt targemaks. AS Ajakirjade Kirjastus

Mägi, E., Talts, L., (2005). An integrated approach to children's learning: an empirical analysis. Journal of Teacher Education and Training. A pipere(ed). Latvia: Daugavpils University.

Mägi, E. (2004). Early Intervention in Estonia: Analysis of Situation and Key Aspects. Raport for European Agency for Development in Special Needs Education. http://www.european-agency.org

Mägi, E., Talts, L., Sikka, H., Vikat, M. (2004). Kooliteed alustava lapse õpioskused. Kogum:Võimalus ja paratamatus olla õppija. Tallinn: TPÜ Kirjastus, 181-191.

Mägi, E. (1999) Attitudes of Mainstream school teachers towards inclusion and their skills to teach student wirh special needs in ordinary classroom. Aktual problems in primary education. Pp 31-38.

last updated: 13.10.2005

[ sulge aken ]