[ sulge aken ]
Elulookirjeldus (CV) | ||
1. | Eesnimi | Ene |
2. | Perekonnanimi | Mägi |
3. | Töökoht | Talinna Ülikool |
4. | Ametikoht | Sotsiaal- ja eripedagoogika dotsent |
5. | Sünniaeg | 31.01.1939 (päev.kuu.aasta) |
6. | Haridus | Tartu Riiklik Ülikool, logopeed, erikooli õpetaja (1975) |
7. | Teenistuskäik | 2005 - Tallinna Ülikool, dotsent, eri- ja sotsiaalpedagoogika õppetooli juhataja 1999 - 2003 TPÜ kasvatusteaduste teaduskonna dekaan - 1999 TPÜ, dotsent, eri- ja sotsiaalpedagoogika õppetooli juhataja 1988 - 1992 TPÜ, vanemõpetaja 1980 - 1987 Tallinna Kaugõppe- erikeskkooli Tartu osakonna juhataja 1975 - 1980 Tartu 14. Kool, õppealajuhataja |
8. | Teaduskraad | Ph.D |
9. | Teaduskraadi välja andnud asutus, aasta |
Moskva Pedagoogiline Instituut 1990.a. |
10. | Tunnustused | 2005 - Diplom parimale üliõpilastööde juhendajale kasvatusteadustes 2004 - EV Haridus- ja Teadusministeeriumi tänukiri tulemusliku koostöö eest projektis „Kool kõigile“ 2003 - EV Haridus- ja Teadusministeeriumi tänukiri projekti „Õpetajakoolitus Eestis Tallinna piirkonna töögrupi juhtimise eest |
11. | Teadusorganisatsiooniline ja –administratiivne tegevus |
Eesti Lugemisühingu liige Eesti Akadeemilise Pedagoogika Seltsi liige Association for the Advancement of Baltic Studies liige European Association for International Studies liige The International Dyslexia Association liige Eesti Eripedagoogide Liidu liige TLÜ kasvatusteaduste magistritööde kaitsmise komisjoni liige eripedagoog-nõustaja magistritööde kaitsmiskomisjoni esimees Riikliku Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuse hariduslike erivajaduste nõukogu liige Rahvusvaheline teadusorganisioon European Educational Research Association, |
12. | Juhendamisel kaitstud väitekirjad |
Kadi Levin, MA, 2005, juh. Ene Mägi. Parandusõppe rakendamisest Eesti koolides. TLÜ Ege Ülend, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Vahistatud ja kinnipeetud alaealiste hinnang oma perekonnale. TLÜ Kersti Kirsipuu, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Sotsiaalsete oskuste arendamisest põhikooli algastmes. TLÜ Klaire Uustalu, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Õppija võimete arvestamise võimalusi III kooliastme õppetöös. TLÜ Pille Pikker, MA, 2004, juh. Ene Mägi. Eesti avalik-õiguslike ülikoolide sotsiaalteaduste õppekavade akrediteerimise tulemuslikkus 5-aastase kogemuse põhjal. TLÜ Ene Varik, MA, 2003, juh. Ene Mägi. Koolilogopeedi roll Eesti õpiabi süsteemis. TLÜ Airi Ross, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Pedagoogilis-psühholoogiline lähenemine väärkoheldud laste ülekuulamisele. TLÜ Ingrid Veskiväli, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Vibroakustilise stimulatsiooni rakendamisvõimalused kõrgenenud ärevusega teismeliste emotsionaalse seisundi tasakaalustamisel. TLÜ Kadi Lukanenok, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Häälduspuuete olemus ja vahendid tööks 5-7 aastaste lastega. TLÜ Liivia Anion, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Burnout'i sümptomite esinemine politseijuhtidel. TLÜ Meeli Pandis, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Lugemisoskus ja sellega seotud tegurid 1.-3. klassis. TLÜ Tiiu Tammemäe, MA, 2002, juh. Ene Mägi. Häälduspuudega laste (5.-7.a.) häälikuseade olemus ja vahendid. TLÜ Aina Haljaste, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Hariduslike erivajadustega laste tavakooli integreerimise struktuursed aspektid - areng kaasava hariduse suunas. TLÜ Inga Mutso, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Abiõppe matemaatika õpik-tööraamat neljandale klassile ja selle teoreetilised alused. TLÜ Marianne Martinson, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Õpiraskused j a õpetaja toimetulekuvõimalusi õpiraskustega õpilastega. TLÜ Pilvi Kula, MA, 2000, juh. Ene Mägi. Vasakukäeliste algklassiõpilaste toimetulek koolis ja igapäevaelus. TLÜ |
13. | Teadustöö põhisuunad | Erivajadustega laste kaasamine ühiskonda. |
14. | Jooksvad grandid | 2005 - 2008 ETF grant nr. 6073 „Eelkoolihariduse efektiivsus ja jätkusuutlik areng põhikoolis“ põhitäitja 2005 - 2007 Grundtvig 4 „Forward Trainers“, käsiraamatu koostamine täiskasvanud düslektikutele, käsiraamatu kriitiline hindaja; finantseerija Euroopa Komisjon, Sokrates 2004 - 2006 Hariduslike Erivajaduste Alase Arendustegevuse Euroopa Agentuuri töögrupi „Varajase sekkumise trendid ja olukord EL riikides“ Eestipoolne täitja 2004 - 2006 Leonardo da Vinci projekt A/04/B/F/PP - 158.125 „Euroopa hariduspass varajases sekkumises“, partner, täitja |
15. | Teaduspublikatsioonid |
Mägi, E., Lukanenok, K. (2005) Päev-päevalt targemaks. AS Ajakirjade Kirjastus Mägi, E., Talts, L., (2005). An integrated approach to children's learning: an empirical analysis. Journal of Teacher Education and Training. A pipere(ed). Latvia: Daugavpils University. Mägi, E. (2004). Early Intervention in Estonia: Analysis of Situation and Key Aspects. Raport for European Agency for Development in Special Needs Education. http://www.european-agency.org Mägi, E., Talts, L., Sikka, H., Vikat, M. (2004). Kooliteed alustava lapse õpioskused. Kogum:Võimalus ja paratamatus olla õppija. Tallinn: TPÜ Kirjastus, 181-191. Mägi, E. (1999) Attitudes of Mainstream school teachers towards inclusion and their skills to teach student wirh special needs in ordinary classroom. Aktual problems in primary education. Pp 31-38. |
viimati muudetud: 13.10.2005
Curriculum Vitae (CV) | ||
1. | First Name | Ene |
2. | Surname | Mägi |
3. | Institution | Tallinn University |
4. | Position | Assistant prof. of the Faculty of Education |
5. | Date of birth | 31.01.1939 (day.month.year) |
6. | Education | Tartu University, special education (1975) |
7. | Research and professional experience |
2003 associated professor in the Faculty of Educational Sciences, TPU 2003- 1999 Dean of the Faculty of Educational Sciences, TPU 1999- 1992 associated professor in the Faculty of Educational Sciences, TPU 1988- 1992 senior teacher in the Department of Pedagogy-Psychology, TPU 1987- 1980 Head of the consultation centre in the Tartu affiliate of Tallinn Distance learning special school 1980- 1975 Vice-headmistress in Tartu School No 14 |
8. | Academic degree | Ph.D |
9. | Dates and sites of earning the degrees |
1990 Moscow Pedagogical University |
10. | Honours/awards | |
11. | Research-administrative experience |
Estonian Association of Special Teachers Estonian Academic Pedagogy Society Estonian Reading Association Association for the Advancement of Baltic Studies European Association for International Studies The International Dyslexia Association |
12. | Supervised dissertations |
Kadi Levin, MA, 2005, superv. Ene Mägi. Parandusõppe rakendamisest Eesti koolides. TLÜ Ege Ülend, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Vahistatud ja kinnipeetud alaealiste hinnang oma perekonnale. TLÜ Kersti Kirsipuu, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Sotsiaalsete oskuste arendamisest põhikooli algastmes. TLÜ Klaire Uustalu, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Õppija võimete arvestamise võimalusi III kooliastme õppetöös. TLÜ Pille Pikker, MA, 2004, superv. Ene Mägi. Eesti avalik-õiguslike ülikoolide sotsiaalteaduste õppekavade akrediteerimise tulemuslikkus 5-aastase kogemuse põhjal. TLÜ Ene Varik, MA, 2003, superv. Ene Mägi. Koolilogopeedi roll Eesti õpiabi süsteemis. TLÜ Airi Ross, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Pedagoogilis-psühholoogiline lähenemine väärkoheldud laste ülekuulamisele. TLÜ Ingrid Veskiväli, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Vibroakustilise stimulatsiooni rakendamisvõimalused kõrgenenud ärevusega teismeliste emotsionaalse seisundi tasakaalustamisel. TLÜ Kadi Lukanenok, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Häälduspuuete olemus ja vahendid tööks 5-7 aastaste lastega. TLÜ Liivia Anion, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Burnout'i sümptomite esinemine politseijuhtidel. TLÜ Meeli Pandis, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Lugemisoskus ja sellega seotud tegurid 1.-3. klassis. TLÜ Tiiu Tammemäe, MA, 2002, superv. Ene Mägi. Häälduspuudega laste (5.-7.a.) häälikuseade olemus ja vahendid. TLÜ Aina Haljaste, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Hariduslike erivajadustega laste tavakooli integreerimise struktuursed aspektid - areng kaasava hariduse suunas. TLÜ Inga Mutso, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Abiõppe matemaatika õpik-tööraamat neljandale klassile ja selle teoreetilised alused. TLÜ Marianne Martinson, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Õpiraskused j a õpetaja toimetulekuvõimalusi õpiraskustega õpilastega. TLÜ Pilvi Kula, MA, 2000, superv. Ene Mägi. Vasakukäeliste algklassiõpilaste toimetulek koolis ja igapäevaelus. TLÜ |
13. | Current research program | Early intervention; children`s special needs |
14. | Current grant funding | 2005 - 2008, research grant of Estonian Science Foundation "The efficiency of preschool education and its sustainable development in basic school" |
15. | List of most important publications |
Mägi, E., Lukanenok, K. (2005) Päev-päevalt targemaks. AS Ajakirjade Kirjastus Mägi, E., Talts, L., (2005). An integrated approach to children's learning: an empirical analysis. Journal of Teacher Education and Training. A pipere(ed). Latvia: Daugavpils University. Mägi, E. (2004). Early Intervention in Estonia: Analysis of Situation and Key Aspects. Raport for European Agency for Development in Special Needs Education. http://www.european-agency.org Mägi, E., Talts, L., Sikka, H., Vikat, M. (2004). Kooliteed alustava lapse õpioskused. Kogum:Võimalus ja paratamatus olla õppija. Tallinn: TPÜ Kirjastus, 181-191. Mägi, E. (1999) Attitudes of Mainstream school teachers towards inclusion and their skills to teach student wirh special needs in ordinary classroom. Aktual problems in primary education. Pp 31-38. |
last updated: 13.10.2005
[ sulge aken ]