[ sulge aken ]
Elulookirjeldus (CV) | ||
1. | Eesnimi | Helle |
2. | Perekonnanimi | Pullmann |
3. | Töökoht | Tartu Ülikooli psühholoogia osakond |
4. | Ametikoht | isiksusepsühholoogia erakorraline vanemteadur |
5. | Sünniaeg | 15.10.1975 (päev.kuu.aasta) |
6. | Haridus | 2000 - 2005 Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduskond, psühholoogia osakond, doktoriõpe, doktorikraad (PhD) psühholoogia erialal 1998 - 2000 Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduskond, magistriõpe, magistrikraad (MSc) psühholoogia erialal 1994 - 1998 Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduskond, bakalaureuseõpe, bakalaureusekraad (BSc) psühholoogia erialal |
7. | Teenistuskäik | Alates aprill 2006 Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduskond, psühholoogia osakond, isiksusepsühholoogia erakorraline vanemteadur Aprill 2005 - märts 2006 Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduskond, psühholoogia osakond, erakorraline teadur Jaanuar 2001 - märts 2005 Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduskond, psühholoogia osakond, projektijuht ja õppekohustuse täitja |
8. | Teaduskraad | Doctor Philosophiae (PhD), psühholoogia |
9. | Teaduskraadi välja andnud asutus, aasta |
Tartu Ülikool, 2005 |
10. | Tunnustused | 2004 - Eesti Käitumis- ja Terviseteaduste Keskus, publikatsioonipreemia 2000 – Eesti Haridusministeeriumi korraldatud Eesti üliõpilaste teadustööde riiklik konkurss, “General self-esteem and academic abilities”, II preemia 1999 – Eesti Haridusministeeriumi korraldatud Eesti üliõpilaste teadustööde riiklik konkurss, “The Rosenberg Self-Esteem Scale: Its dimensionality, stability, and personality correlates in Estonian”, III preemia |
11. | Teadusorganisatsiooniline ja –administratiivne tegevus |
Eesti Psühholoogide Liidu liige, Eesti Käitumis- ja Terviseteaduste Tippkeskuse isiksuse- ja taju uurimisgrupi liige, Association for Psychological Science liige |
12. | Juhendamisel kaitstud väitekirjad |
Reeda Tuula, MSc, 2005, juh. Zilmer, K., Pullmann, H. „Seikluskasvatuse määratlus ja selle tõhususe hindamine lastekaitse liidu projekti 'Seiklus' sihtgrupi üldise enesehinnangu näitel“. Tallinna Ülikool. René Mõttus, MSc, 2005, juh. Allik, J., Pullmann, H. "The relationship cognitive ability to the structure, variability and measurement of personality". Tartu Ülikool. Anne Tondi, MA, 2003, juh. Pullmann, H. "Tööga rahulolu: rahulolu ja olulisuse hinnangud, seosed isiksuse baasomaduste ja töö omadustega". Tallinna Pedagoogikaülikool. Annika Tina, MSc, 2002, juh. Allik, J., Pullmann, H. "Akadeemilise edukuse motivatsiooniline taust: Saavutusvajadus ja ebaedu vältimise vajadus". Tartu Ülikool. |
13. | Teadustöö põhisuunad | Isiksusepsühholoogia, minakontseptsioon, vaimsed võimed |
14. | Jooksvad grandid | Eesti Teadusfondi grant tunnusnumbriga 5677 “Koolilaste vaimse arengutaseme hindamine ja õpiedukust mõjutavad tegurid”, põhitäitja |
15. | Teaduspublikatsioonid |
Mõttus, R., Allik, J., & Pullmann, H. Does Personality Vary Across Ability Levels? A Study Using Self and Other Ratings. Journal of Research in Personality (in press). Mõttus, R., Pullmann, H., & Allik, J. Towards more readable Big Five personality inventories. European Journal of Psychological Assessment (in press). Allik, J., Laidra, K., Realo, A., & Pullmann, H. (2004) Personality development from 12 to 18 years of age: Changes in mean levels and structure of traits. European Journal of Personality, 18, 445–462. Lynn, R., Allik, J., Pullmann, H. & Laidra, K. (2004). Sex differences on the Progressive Matrices among adolescents: Some data for Estonia. Personality and Individual Differences, 36, 1249-1255. Pullmann, H., Allik, J. & Lynn, R. (2004). The growth of IQ among Estonian schoolchildren from 7 to 19. Journal of Biosocial Science, 36, 735-740. Lynn, R., Pullmann, H. & Allik, J. (2003). A new estimate of the IQ in Estonia. Perceptual and Motor Skills, 97, 662-664. Lynn, R., Allik, J., Pullmann, H. & Laidra, K. (2002). A study of intelligence in Estonia. Psychological Reports, 91, 1022-1026. Pullmann, H. & Allik, J. (2000). General self-esteem: Its dimensionality, stability, and personality correlates in Estonian. Personality and Individual Differences, 28, 701-715. |
viimati muudetud: 14.04.2006
Curriculum Vitae (CV) | ||
1. | First Name | Helle |
2. | Surname | Pullmann |
3. | Institution | Department of Psychology, University of Tartu |
4. | Position | Researcher |
5. | Date of birth | 15.10.1975 (day.month.year) |
6. | Education | 2000 - 2005 Doctor Philosophiae (PhD) in psychology, Department of Psychology, University of Tartu, Estonia 1998 - 2000 Master of Science (MSc) in psychology (cum laude), University of Tartu, Estonia 1994 - 1998 Bachelor of Science (BSc) in psychology, University of Tartu, Estonia |
7. | Research and professional experience |
April 2005 - Researcher, Department of Psychology, University of Tartu, Estonia Jan 2001 – March 2005 Project manager, Department of Psychology, University of Tartu, Estonia |
8. | Academic degree | Doctor Philosophiae (PhD), psychology |
9. | Dates and sites of earning the degrees |
University of Tartu, 2005 |
10. | Honours/awards | 2004 - publication award, awarded by the Estonian Centre of Behavioural and Health Sciences 2000 - Second prize for student scientific research, awarded by the Estonian Ministry of Education 1999 - Third prize for student scientific research, awarded by the Estonian Ministry of Education. |
11. | Research-administrative experience |
Union of Estonian Psychologists, Estonian Centre of Behavioural and Health Sciences, Association for Psychological Science |
12. | Supervised dissertations |
Reeda Tuula, MSc, 2005, superv. Zilmer, K., Pullmann, H. „Seikluskasvatuse määratlus ja selle tõhususe hindamine lastekaitse liidu projekti 'Seiklus' sihtgrupi üldise enesehinnangu näitel“. Tallinna Ülikool. René Mõttus, MSc, 2005, superv. Allik, J., Pullmann, H. "The relationship cognitive ability to the structure, variability and measurement of personality". Tartu Ülikool. Anne Tondi, MA, 2003, superv. Pullmann, H. "Tööga rahulolu: rahulolu ja olulisuse hinnangud, seosed isiksuse baasomaduste ja töö omadustega". Tallinna Pedagoogikaülikool. Annika Tina, MSc, 2002, superv. Allik, J., Pullmann, H. "Akadeemilise edukuse motivatsiooniline taust: Saavutusvajadus ja ebaedu vältimise vajadus". Tartu Ülikool. |
13. | Current research program | Personality, self-concept, mental abilities |
14. | Current grant funding | |
15. | List of most important publications |
Mõttus, R., Allik, J., & Pullmann, H. Does Personality Vary Across Ability Levels? A Study Using Self and Other Ratings. Journal of Research in Personality (in press). Mõttus, R., Pullmann, H., & Allik, J. Towards more readable Big Five personality inventories. European Journal of Psychological Assessment (in press). Allik, J., Laidra, K., Realo, A., & Pullmann, H. (2004) Personality development from 12 to 18 years of age: Changes in mean levels and structure of traits. European Journal of Personality, 18, 445–462. Lynn, R., Allik, J., Pullmann, H. & Laidra, K. (2004). Sex differences on the Progressive Matrices among adolescents: Some data for Estonia. Personality and Individual Differences, 36, 1249-1255. Pullmann, H., Allik, J. & Lynn, R. (2004). The growth of IQ among Estonian schoolchildren from 7 to 19. Journal of Biosocial Science, 36, 735-740. Lynn, R., Pullmann, H. & Allik, J. (2003). A new estimate of the IQ in Estonia. Perceptual and Motor Skills, 97, 662-664. Lynn, R., Allik, J., Pullmann, H. & Laidra, K. (2002). A study of intelligence in Estonia. Psychological Reports, 91, 1022-1026. Pullmann, H. & Allik, J. (2000). General self-esteem: Its dimensionality, stability, and personality correlates in Estonian. Personality and Individual Differences, 28, 701-715. |
last updated: 14.04.2006
[ sulge aken ]