teema: | Kuidas toetada sügavat õppimist ülikoolis? |
---|---|
tunnusnumber: | ETF5838 |
projekti tüüp: | Eesti Teadusfondi grant |
erialad: |
5.5. Pedagoogika |
seisund: | lõppenud |
asutus: | Tartu Ülikool |
projekti juht: | Aune Valk |
kestus: | 01.01.2004 - 31.12.2005 |
kirjeldus: | Käesoleva uurimisprojekti peamiseks sihiks on analüüsida ülikooli erinevaid õppeprotsesse eraldiseisvalt ja kombinatsioonis e-õppega erinevatel õppijatel, eesmärgiga kaardistada sügavat õppimist (Biggs, 1987, 1999) toetavate õppemeetodite kasutust ülikooli erinevates õppevormides. Uurimuse konkreetsed eesmärgid on ¿ kaardistada ülikoolis kasutatavaid õpetamisstrateegiad (Rigney, 1978) erinevate õppevormide lõikes (statsionaarne õpe, kaugõpe - eraldi ja kombinatsioonis e-õppega), joonistades välja sügavat õppimist toetavad kursuste mudelid ja konkreetsed meetodid; ¿ uurida bakalaureuseõppe üliõpilaste õppimisstrateegiaid ja nende muutumist õpetamisstrateegiate tagajärjel; ¿ analüüsida, millised meetod toetavad pinnapealset ja millised sügavat õppimist; ¿ analüüsida ja võrrelda e-õppe rolli sügava õppimise toetamisel kaugõppes ja statsionaarses õppes |
projektiga seotud isikud | ||||
---|---|---|---|---|
nr | nimi | asutus | amet | |
1. | Triin Marandi | Turu Ülikool | lektor, õpetaja | |
2. | Lehti Pilt | Tartu Ülikool | haridustehnoloog | |
3. | Karin Ruul | Tartu Ülikool | projektijuht | |
4. | Aune Valk | Tartu Ülikool | direktor | |
5. | Anne Villems | Tartu Ülikool | lektor |