Miia Rannikmäe
[ elulookirjeldus ]
on seotud projektidega | |||
---|---|---|---|
nr | tunnusnumber | teema, asutus, amet | kestus |
1. | ETF6716 | Teoreetiliselt põhjendatud mudel teaduse olemuse suhtest loodusteadusliku haridusega koolis: õpetaja osa õpilaste suhtumise kujunemisel loodusteadustega seotud karjääri. (Tartu Ülikool) | 2006 - 2009 |
2. | SF0182529As03 | Loodusteadusliku hariduse relevantsuse kontseptsioon ja relevantsust mõjutavad tegurid üldhariduskoolis (Tartu Ülikool, vanemteadur) | 2003 - 2007 |
3. | SF0182529Bs03 | Loodusteadusliku hariduse relevantsuse kontseptsioon ja relevantsust mõjutavad tegurid üldhariduskoolis (Tallinna Pedagoogikaülikool) | 2003 - 2007 |
4. | ETF5663 | STL filosoofia evalveerimine: konstruktivistliku õpetamisviisi mõju õpilaste sotsiaal-teadusliku põhjendamisoskuse kujunemisele loodusteaduslikes õppeainetes (TÜ Bioloogia-geograafiateaduskond, vanemteadur) | 2003 - 2005 |
5. | ETF4473 | Õpiotstarbeliste veebilehekülgede kasutamise efektiivsus õpilaste keskkonnahariduslike normatiivsete kompetentsuste kujundamisel (Tartu Ülikool, teadur) | 2000 - 2003 |
6. | SF0230508s98 | Loodusteaduslik-tehnoloogiaalase kirjaoskuse kujundamine üldhariduskoolis (Tartu Ülikool, teadur) | 1998 - 2002 |
7. | SFDs03 | Konstruktivistliku õpetamisviisi mõju õpilaste sotsiaal-teadusliku põhjendamisoskuse kujunemisele loodusteaduslikes õppeainetes () | |
8. | SFDs03 | Loodusainete õpetaja professionaalse arengu osatähtsus õpilaste kommunikatsioonioskuste kujunemisel () | |
9. | SF0181935s01 | Loodusteaduslik tehnoloogiaalase kirjaoskuse kujundamise teoreetilised alused ja efektiivsus Eesti koolis (Tartu Ülikool) |